Beatles rework

Nightly Build

Go for what you know
Heb je wel eens dat je een track hebt gemaakt, de hele nacht aan gewerkt en de volgende ochtend ben je er van overtuigd dat je een meesterwerk hebt gemaakt?

Dat heb ik nu.. hij is klaar maar ik durf hem nog niet te uploaden want ik ken dat.. volgende dag luister je hem weer en denk je nèèèèh...

Zo niet dan tot morgen :D

Herkenbaar. 's Nachts klinkt het als een kneiter van een hit.
Een meesterwerk.. Een klassieker..
's Ochtends sta je op en luister je de track weer.. en klinkt hij 'mwoah..'.

Maar The Beatles remixen? Ai... naar mijn idee moet je daar van afblijven :)

Ik vond "Love" al knudde en die was nota bene door de zoon van George Martin (Giles Martin) geremixt..

Maar goed, we benne toch benieuwd eh?

Ik heb wel eens dat ik 's nachts denk : ' dit is briljant' , blijkt het de volgende ochtend geniaal te zijn.

Een juweeltje! 8)

Heeft nog een klein beetje perfectionisme nodig maar zal niet lang duren voordat ik hem post.

Ik denk dat het één van de beste dingen is die ik ooit heb gemaakt.

Hij is klaar maar ik laat hem nog even liggen.. ik wil het liefst dat jullie er niets op aan te merken hebben en dat ik hem niet nog een oaar keer opnieuw moet uploaden omdat er van alles aan mankeert.. maar voorzover ik hoor is hij goed.. nog even geduld aub

Ik vind je werk op Soundcloud erg goed klinken! Dus je maakt me wel nieuwsgierig.

kan wel wat meer hoog in, ook een beetje veel compressie, en de akkoorden mogen ook wel een keer onhoog of laag, voor de rest matig! die gabberkik is wel erg goed, hadden de beatles eigenlijk altijd al nodig.

Het klinkt best geinig, maar overal een beetje schel... Alsof die vanuit een cassette opname kwam en later "ge-de-essered" muahaha...

Maar het idee is zeker leuk... Een soort DJ-achtige iets :)

Het klinkt best geinig, maar overal een beetje schel... Alsof die vanuit een cassette opname kwam en later "ge-de-essered" muahaha...

Maar het idee is zeker leuk... Een soort DJ-achtige iets :)

Thanks.

Dat schelle komt omdat ik de bas uit het origineel heb gefilterd en zelf een bas heb toegevoegd.. als ik de hoge tonen ga onderdrukken hoor je ze haast niet meer dus weinig aan te doen vrees ik.

Bij een track van de Beatles zou ik lekker extreem pannen. Dat mis ik een beetje in jouw track, maar is ook smaak en nog iets..

nog iets?
Dit was toevallig een mono versie.. heb wel een beetje gepant met de breakbeats
Vond hem zo het beste klinken

Wel ok.
Word wel klein beetje saai halverwege.
Maar toch al met al leuk gedaan !

Dank.
Maar hoezo saai?
Er zitten veel akkordwisselingen is en zelfs een toonsoort wisseling halverwege,
Dan heb ik het nog opgeluekt met vocal edits en het nummer duurt nog geen 4 minuten.

Mwa.....meesterwerk.....klinkt gewoon als een avondje loops op elkaar plakken.
Als je er maar plezier aan heb gehad tijdens het maken.

Nog eens geluisterd ...

gevoelsmatig luister ik constant naar dezelfde loop.
Komt idd een vocal bij. En wat subtiele wisselingen.
Maar heel veel spanends gebeurd er niet.
Is dit belangrijk / nodig ? - nee.

Zoals ie nu is, is ie pima.
Veel belangrijker is wat je we zelf van vindt.
Uit je berichten haal ik dat je zelf tevreden mee bent, en dat is waar het om gaat.
Cant please everybody ....

En ik wil ook gewn troll zijn en je nr bashen ofzo.
Mss had ik wat gelijk beter kunnen toelichten waarom het me als saai overkwam.

Back