TR-8 overlay groupbuy interesse?

Ik heb jesse dean gemaild om te vragen of hij plannen heeft met dr TR-8. Zou me verbazen als dat niet zou zijn. Aanschouw zijn magie hier

http://jessedeancustoms.com

Ik had/heb plannen om mn RS7000 zelf is onderhanden te nemen en te pimpen..
Ik wil eigenlijk een metalen (zwart) front met mooie belettering.. Laten uitsnijden een keer..

lekker kinderachtig inderdaad! zand bak taal. :stupid

Mocht ik een tr-8 hebben zou ik voor de viltstift oplossing gaan al vind ik de overlays erg mooi gemaakt trouwens.

succes met de groupbuy al hier.

Heren, dolle pret hoor. Mag ik vragen uw reacties te houden tot interesse, tips, alternatieven, en anders elders uw afkeur te posten maar niet in dit topic? Dank u wel.

De viltstift optie toont na enkele uren al groen opzij.

De viltstift optie toont na enkele uren al groen opzij.

Lakstift zou ik kiezen, dan is het een dikkere laag.

Ik zou dat niet snel doen, er is namelijk geen weg terug meer en veel van de knopjes moet je toch kunnen zien,
ook bij daglicht...

Misschien niet goed gelezen, maar die overlay, is dat een sticker of een plastic vel wat je over de TR8 legt?

Niet dat ik een TR8 heb, maar mocht er een komen..

Misschien niet goed gelezen, maar die overlay, is dat een sticker of een plastic vel wat je over de TR8 legt?

Niet dat ik een TR8 heb, maar mocht er een komen..

Ik neem aan een overlay sheet. Anders heet het een sticker. :D

Zonder gekheid, zal wel een wegneembaar velletje zijn..

dat zijn volgens mij stickers hoor.. je kan ze wel gewoon erbovenop leggen maar dat ziet er niet uit.

forumlid R. Koppes kan volgens mij overlays van dezelfde kwaliteit printen voor een fractie van die prijs, maar zonder ontwerp ben je natuurlijk niets met deze info.. tenzij iemand hier goed is in Illustrator?

Ik ben wel goed in illustrator.
Als iemand de maten op wilt meten kan dat wel gefixed worden.....

Ik ben wel goed in illustrator.
Als iemand de maten op wilt meten kan dat wel gefixed worden.....

Ik zou het ook wel in AutoCAD willen tekenen maar inderdaad, het opmeten is een klote klus.

Last call blijkbaar: ze stoppen ermee, ze maken er nog 10 staat op de website (sinds 15 november) en ik kreeg nooit antwoord op mijn eerdere groupbuy vraag.
De 808 overlay is gewijzigd: start drukknop kleur is veranderd en nu hebben ze etiketnamen bij de geluiden - een stuk drukker geworden.
Op gearslutz was nog iemand die prijzen had van eigen maak, in euro's die ik net vroeg of ie 't nog maakt. Hij sprak over 70 euro voor 2 versies in één koop excl verzend.
Heb me net weer beheerst niet een te kopen: 100 $ excl import. Auw? nee.
AUW
:)

Het mooiste zou zijn als ze in de software een dimmer functie inbakken..

zit er op, dan is t iig geen gezichtsbruiner meer

verder is t allemaal niet zo'n probleem vind ik hoor

"Dim the Lights
To dim the (very bright) lights on the TR-8, hold “PTN SELECT” and turn on the power. This boots the TR-8 into “under the hood” mode. Next Hold “DEPTH (scatter)” and turn the “Scatter Wheel” to choose between 6 different color sets. Number 2 is a dimmed version of the original color set. To confirm your change press “START/STOP” to save."

Als ik 'm open, tip ik de leds nog een keer aan met zwarte watervaste stift zodat ze nog wat donkerder zijn. Of ik probeer voor de lol eens een kleurenfilter van mijn oude pars, kijken wat dat geeft.

Dit geeft hoop om van het pesky groen of te geraken op die manier:

http://www.enchantedlearning.com/crafts/Colormixing.shtml

Als ik 'm open, tip ik de leds nog een keer aan met zwarte watervaste stift zodat ze nog wat donkerder zijn. Of ik probeer voor de lol eens een kleurenfilter van mijn oude pars, kijken wat dat geeft.

Dit geeft hoop om van het pesky groen of te geraken op die manier:

http://www.enchantedlearning.com/crafts/Colormixing.shtml

Licht geeft ander resultaat dan verf. Groen is primaire kleur dus kan je alleen donkerder maken.

Groen is geen primaire kleur, Groen is namelijk blauw met geel :)

Ja, dat is met verf.

Met licht van een lamp is groen en rood samen geel.

RGB_illumination.jpg

Cool, ik ga eens proberen wat kleurenfilters bovenop de tr8 doen met de led kleur. Thx

Back