jongens, ik zeg nergens dat ik jullie niet geloof, integendeel ik apprecieer het enorm dat jullie jullie kennis willen delen!
Het probleem is gewoon: ik wil de Push vooral gebruiken voor beats te maken en mijn Access Virus A voor de sounds.
Ik heb een Alesis Q61 keyboard maar ik als ik die aansluit speelt die zowel de sounds van Ableton en virus af.
hoe kan ik dit scheiden van elkaar? Alles gebeurt met Ableton als sequencer (en ook voor de beats en een paar sounds die in de Lite versie zitten).
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg? en weet iemand hoe het komt dat en wat gekraak door mijn Sennheiser hooofdtelefoon komt als de push en mijn audio/midi interface van TASCAM (model US08x16) in elkaars buut staan?
Maar das vooral bijzaak.... ik wil gewoon beats via push inspelen en sounds via mijn keyboard inspelen en dit in Ableton 9.
alvast bendankt voor de info! als ik nog een kabeltje o.i.d. nodig heb gelieve dit vlug te melden, voor 12u sluiten alle electro zaken hier :p
PS: ik heb ook een usb-hub maar dit is niet voor alle toestellen bruikbaar, Push moet bvb. rechtstreeks op laptop, audio/midi-interface niet denk ik? heb hem nog maar net...)
thx!