exel
Ouwe rot
Ik heb een polysix op de kop getikt met, wat ik vermoed, wat roet op de toetscontacten. Gaat het schoonmaken daarvan goed met 96% drogisterij-alcohol, of moet ik aan de IPA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij is technisch in orde, alle PCB's zien er clean uit, geen sporen van leakage.
Ok beter dat er geen schade is door batterij, er zijn van die ronde carbonstickers te koop.
Zelf nog niet gebruikt, maar is misschien een oplossing
Ik had het zelfde probleem. Veel op spelen helpt ook
Zou geen kauwgom gebruiken als ik jou was.
Maar laat maar weten of het werkt.
Ik ben ook bezig met mijn Polysix, lang traject maar hij werkt nu gelukkig goed.
Ga er binnenkort midi retrofit inbouwen van Tubbutec Modysix
https://tubbutec.de/modysix/
Hoe bevalt de sound ?
Om zeker te weten dat het niet de electronica is, kan je de keyboardstekkers lostrekken en met een draadbrug tussen de twee headers even een sluiting maken. Je kan ieder combinatie maken tussen een contact van de ene header naar een contact van de andere header.
Als dat in orde is en ook het direct de rubbercontacten indrukken werkt, dan zijn toch de rubbercontacten niet meer goed. Die moeten bij een zeer lichtelijke indrukking reeds werken.
Het is een bekend fenomeen van gewoon door en door versleren contactrubbers. Nieuwe rubbers erin dus of anders de contactoppevlakten van de carbon contact erin verzilveren dan wel met die speciale pads beplakken.
zilver gaat niet werken gewoon alles in warm water met afwas middel en en sponsje (print+rubbers) schoonmaken,goed laten drogen .
als bepaalde toetsen niet werken met en heel plat plastic spatel het gubber op zijn plek duwen
en en ander vraagje weet je zeker dat er en Dtronics MIDI-kitje in zit?