[track] Clash

clash

clash

Normaal gesproken ben ik niet zo weg van electro, maar ik moet zeggen dat ik dit wel een lekkere track vind! Lekker veel verschillende (spacy!) geluiden, mooi stereo spectrum enz enz. Ik vind de snare soms wel wat droog, als je 'm wat minder krachtig of snappy maakt ligt ie er denk ik wat beter in.

een geluidje aan het begin van het nummer deed me wat aan een nummer van Luke Slater denken. Kan dat kloppen of gewoon toeval?

:doei:

Hey thnx voor de positieve reacties!

FF wat nader verklaart, de basis heb ik eerst opgenomen met de RS7000 (dmv pattern switching enzo) en toen in Cubase gezet waar ik 2 overdubs heb gemaakt met de Microkorg. Dat werk eigenlijk best goed IMO, want dan kan je leuke melodieen erbij spelen terwijl de song speelt. Realtime is toch het leukst..

@protohuman: Luke Slater? Hmm geen idee, het is een patch uit de MicroKorg (waar MS2000 patches in geladen zijn).

gr
Arv

Gave track, ik vind deze goed gedaan!
Mooie sounds, maar de compositie vind ik niet zo sterk, het is niet een heel erg herkenbare struktuur kwa thema enzo, het is meer een collage van sounds. De opbouw wat betreft dynamiek is verder wel oke, maakt een hoop goed kwa compositie ;)

Het nummer zou zo bij de soundtracks van Command&Conquer (Red Alert) kunnen.

Technisch dik in orde (stukken beter dan bij wat ik maak!), een beetje steriel alleen misschien.

Maar ik vind hem gewoon niet ranzig genoeg, en eigenlijk ook niet echt iets simpels wat me pakt. Er zitten wel een boel 'clevere' dingen in, als ik het zo mag omschrijven.

Back