Resonance
Turn up the reso!
De afgelopen dagen aardig wat spul verkocht en er gelukkige kopers aan overgehouden. Echter nu met mn laatste 303 die ik verkocht heb blijkt er wat mis te zijn. Ik heb contact gehad met de groot vader van de 303 overhaul en mods (robin whittle). Ook om er zeker van te zijn dat ik niet in het ootje wordt genomen door de kopers die onderdelen zouden kunnen strippen of vervangen en dan vrolijk gaan klagen over defecten. Dit laatste blijkt gelukkig volgens Robin niet echt makelijk in dit geval.
De sequencer doet raar en wil geen patterns op slaan. Volgens robin zijn de pootjes van de ram chips aangetast door corrosie en dit probleem is waarschijnlijk extra hard gegaan toen de TB via de post op en neer stuiterde terwijl de pinnetjes al aan het afbrokkelen waren.
Opzich dus geen super grote ramp maar ik moet dus even op zoek naar deze chips, volgens robin zijn er aardig wat in omloop door ombouw van TB's en 606's waarbij de ramchips overbodig werden. Hij heeft er zelf ook wat liggen maar import uit austrialie gaat wel weer een tijdje duren.. Dus is er iemand in Nederland die mij op weg kan helpen zodat ik mijn koper gerust kan stellen en blij kan maken met een goed werkende TB?
T hoeft natuurlijk niet gratis dus laat maar via PB weten hoe of wat en wanneer
De sequencer doet raar en wil geen patterns op slaan. Volgens robin zijn de pootjes van de ram chips aangetast door corrosie en dit probleem is waarschijnlijk extra hard gegaan toen de TB via de post op en neer stuiterde terwijl de pinnetjes al aan het afbrokkelen waren.
Opzich dus geen super grote ramp maar ik moet dus even op zoek naar deze chips, volgens robin zijn er aardig wat in omloop door ombouw van TB's en 606's waarbij de ramchips overbodig werden. Hij heeft er zelf ook wat liggen maar import uit austrialie gaat wel weer een tijdje duren.. Dus is er iemand in Nederland die mij op weg kan helpen zodat ik mijn koper gerust kan stellen en blij kan maken met een goed werkende TB?
T hoeft natuurlijk niet gratis dus laat maar via PB weten hoe of wat en wanneer

Laatst gewijzigd: