Wiseguy
Ouwe rot
Jouw argwaan jegens anderen zegt meer over jouw persoonlijkheid dan die van anderen.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten wil ik gewoon zeggen.
Ik denk een prima omschrijving.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jouw argwaan jegens anderen zegt meer over jouw persoonlijkheid dan die van anderen.
Ik heb al heel wat spullen verkocht over het internet waaronder een tweehonderdtal MIDI kitjes voor de monotribe. Ik hanteer altijd eerst verzenden dan de klant laten betalen.
Letterlijk één iemand heeft me genaaid door niet te betalen. Een prima score en ik kan positief mijn klanten/kopers tegemoet komen.
Ja, het is waar, de post smijt ermee, stapelen, en laten het vallen, zeer slecht.
Risico van de koper, zou ik zeggen.
Opengemaakt is einde garantie helemaal zou ik zeggen,
die zeldzame onderdeeltjes verdwijnen wel eens uit zoiets, waarna er iets anders ingezet word bijvoorbeeld.
Wantrouwend : nee zo gaat dat, altijd fotos maken.
edit : zelfs al breng je zoiets naar de winkel voor reparatie, zelfs daar kunnen oplichters werken ( als je het niet weet kom je er ook niet achter ).

Jeetje, ik weet niet of je zo uit de hoek hoeft te komen.....je hebt hem toch ook niet voor een habbekrats verkocht of wel?
De 303 ligt bij mij omdat er een probleem beschreven in de aanbieding stond.
De eigenaar wilde dat graag opgelost hebben, heb er nog niet eens naar gekeken.
(
Wat gaat jou dat verder aan precies ?
En wil je aub ophouden over die K%$ ramchips ? ik heb er nog NIET eens naar gekeken.
Waar staat de camera ? dit kan gewoon niet echt zijn.
of voor
?

Op afstand kopen/verkopen.. vermijden als de pest (niet altijd mogelijk)...

Zelf ooit voor een (cheap) SH-5 helemaal naar Hongarije gereden, je moet tenslotte wat voor je hobby overhebben nietwaar![]()