[video] Elektron dark trinity live jam (futuregarage)

SB-SIX

Ouwe rot
Ik heb een paar tracks gemaakt op de trinity en leek me leuk om even op te nemen als live jam. Het blijft een lastige sport, zeker om 3 apparaten onder controle te houden maar ik hou wel van uitdagingen 😀 perfect is het niet maar ik had er ieder geval plezier in en mn best gedaan het voldoende afwisselend te houden. Dit is het resultaat

Heb geen audio op mijn werk maar ga deze vanavond zeker even luisteren! :)

Thanks guys! Hier zitten voor mij wat nieuwe truucjes in, zoals het live resamplen wat ik nog nooit eerder had gedaan (geniaal is dat) en ik stuur geen pattern changes door naar de anderen zodat ik zelf in control ben welke patterns ik wil mixen. Deze manier bevalt me wel goed!

Het leuke met dat live resamplen is, is dat je via de rode knoppen kan kiezen of je de AR, de A4 of allebei wil recorden. Hij start het recorden automatisch op de eerste stap van een bar en eindigd na 16 steps. Zo heb je altijd een apart loopje die je als fillin kan gebruiken. Dit loopje kan je dan slicen, voorzien van aparte FX, reversen etc.

Thanks guys! Hier zitten voor mij wat nieuwe truucjes in, zoals het live resamplen wat ik nog nooit eerder had gedaan (geniaal is dat) en ik stuur geen pattern changes door naar de anderen zodat ik zelf in control ben welke patterns ik wil mixen. Deze manier bevalt me wel goed!

Het leuke met dat live resamplen is, is dat je via de rode knoppen kan kiezen of je de AR, de A4 of allebei wil recorden. Hij start het recorden automatisch op de eerste stap van een bar en eindigd na 16 steps. Zo heb je altijd een apart loopje die je als fillin kan gebruiken. Dit loopje kan je dan slicen, voorzien van aparte FX, reversen etc.

Ik zou bijna spijt krijgen dat ik de boel heb weggedaan......

....NOT ;)

Dat 2-step achtige stuk is super man. Echt een goeie demo voor de Elektron spullen weer! :okdan:

Super vet gedaan Stefan! Inmiddels hier alweer een tijd 66% van de trinity staan, enkel de Octa niet. Maar zo een jam als deze, petje af!

"Music 's hypnotizin' "

:okdan:

gaaf, hele vette jam :okdan:

Zou ik zeker doen als ik jou was. ik had trouwens vanuit je OP begrepen dat je basis voor de video de tracks waren. Heb ik waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd. Als hij af is, en je hebt een wavje beschikbaar, houd ik me absoluut aanbevolen.

Back