marcmarc
Ouwe rot
Sail 2015 Amsterdam komt eraan.
Woensdag 19 augustus t/m zondag de 23e .
Ik heb het in m'n kop gezet dat er ook forumleden gaan meevaren en onder de overweldigende entourage van Sail als zielsverwanten met elkaar het einde der tijden kunnen inlullen. Met mij varen is altijd een garantie voor een succesvol evenement waarbij gezelligheid en spanning samen gaat.
Ik hoop dat de moderator het goed keurt dat ik hier reclame maak voor mijn sailboottochten voor exclusief de leden van dit forum.
Heerlijk! Op de Bombarie (geweldig bootje) met acht man over de wateren gaan en kletsen over van alles en nog wat.
Je kan via de Facebook pagina je aanmelden voor een van de vaarten.
https://www.facebook.com/sail2015marcmarc?fref=ts
Het mag ook via dit forum onder een persoobnlijk bericht.
Meld je aan onder je nick van dit forum (vermeld even dat je lid bent) en vaar mee voor 20,- EUR i.p.v. 30,- EUR.
De vaarten:
Woensdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Donderdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Vrijdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zaterdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zondag: De uittocht --> moet ik nog even nagaan.
Gekoppeld aan deze Sail is ook een centrumtocht, al dan niet in het begin of op het einde van het bezoeken van Sail.
Woensdag 19 augustus t/m zondag de 23e .
Ik heb het in m'n kop gezet dat er ook forumleden gaan meevaren en onder de overweldigende entourage van Sail als zielsverwanten met elkaar het einde der tijden kunnen inlullen. Met mij varen is altijd een garantie voor een succesvol evenement waarbij gezelligheid en spanning samen gaat.
Ik hoop dat de moderator het goed keurt dat ik hier reclame maak voor mijn sailboottochten voor exclusief de leden van dit forum.
Heerlijk! Op de Bombarie (geweldig bootje) met acht man over de wateren gaan en kletsen over van alles en nog wat.
Je kan via de Facebook pagina je aanmelden voor een van de vaarten.
https://www.facebook.com/sail2015marcmarc?fref=ts
Het mag ook via dit forum onder een persoobnlijk bericht.
Meld je aan onder je nick van dit forum (vermeld even dat je lid bent) en vaar mee voor 20,- EUR i.p.v. 30,- EUR.
De vaarten:
Woensdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Donderdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Vrijdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zaterdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zondag: De uittocht --> moet ik nog even nagaan.
Gekoppeld aan deze Sail is ook een centrumtocht, al dan niet in het begin of op het einde van het bezoeken van Sail.
Maar ik ben zelf al aan het varen ( met oud-collega's mee dus diverse schepen), en de grachten kan ik niet meer zien in mijn vrije tijd
Maar anders was ik graag meegegaan.