Meeting tijdens sail 2015 Amsterdam

marcmarc

Ouwe rot
Amsterdam, op een gracht genoemd naar een bloem.
Sail 2015 Amsterdam komt eraan.
Woensdag 19 augustus t/m zondag de 23e .

Ik heb het in m'n kop gezet dat er ook forumleden gaan meevaren en onder de overweldigende entourage van Sail als zielsverwanten met elkaar het einde der tijden kunnen inlullen. Met mij varen is altijd een garantie voor een succesvol evenement waarbij gezelligheid en spanning samen gaat.

Ik hoop dat de moderator het goed keurt dat ik hier reclame maak voor mijn sailboottochten voor exclusief de leden van dit forum.

Heerlijk! Op de Bombarie (geweldig bootje) met acht man over de wateren gaan en kletsen over van alles en nog wat.

Je kan via de Facebook pagina je aanmelden voor een van de vaarten.
https://www.facebook.com/sail2015marcmarc?fref=ts
Het mag ook via dit forum onder een persoobnlijk bericht.

Meld je aan onder je nick van dit forum (vermeld even dat je lid bent) en vaar mee voor 20,- EUR i.p.v. 30,- EUR.

De vaarten:
Woensdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Donderdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Vrijdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zaterdag: 13:00-18:00 en 19:00 -23:50
Zondag: De uittocht --> moet ik nog even nagaan.

Gekoppeld aan deze Sail is ook een centrumtocht, al dan niet in het begin of op het einde van het bezoeken van Sail.

Attachments

• Img00014.jpg
    Img00014.jpg
    100,7 KB · Bekeken: 157
Leuk idee :) Maar ik ben zelf al aan het varen ( met oud-collega's mee dus diverse schepen), en de grachten kan ik niet meer zien in mijn vrije tijd :D Maar anders was ik graag meegegaan.

Maar ik kan wel een beetje reclame maken voor je en iedereen die ook maar een beetje interesse heeft dit aanbod van harte aanraden, laat ik ten eerste zeggen dat het een spotgoedkope prijs is om te varen met sail, maar al was het dat niet...

Sail is iets dat je zeker een keer moet hebben meegemaakt. Ik heb er altijd beroepsmatig rondgevaren en vooral de eerste keer zal ik echt nooit meer vergeten.. zoiets kan alleen in Amsterdam.
Dus als je twijfelt : kappen daarmee en ga gewoon >!

Bijkomend voordeel is dat ik dus al elders aan het varen ben, en je dus zeker bent dat je geen last van me hebt. Tenzij ik over jullie heen vaar.

***ik ken marcmarc niet persoonlijk en heb geen zakelijke banden in welke vorm dan ook met hem.

Bombarie

Bombarie

@man-T: dank voor de info. Is natuurlijk bekend. De gasten betalen niks. Zij doneren een bijdrage aan het in de vaart brengen van de boot ;-).
Voor wat betreft dat overvaren: De Bombarie is zeer wendbaar dank zij de enorme kiel die eronder hangt, dus dat zal; zo'n vaart niet lopen.

Opstapplek: Euro Parking Marnixstraat.
De Euro Parking ligt aan de Singelgracht. Onder de parking is een doorgang naar de gracht.

Het bootje heet Bombarie. Het is een ontakelde zeilboot(tje).
Foto laat goed zien wat het is.

Attachments

• Dscf9733.jpg
    Dscf9733.jpg
    86,6 KB · Bekeken: 140
De Bombarie is zeer wendbaar dank zij de enorme kiel die eronder hangt, dus dat zal; zo'n vaart niet lopen.
Ik begrijp dat een kiel voor extra stabiliteit zorgt, maar wordt door zo'n groot verticaal vlak in het water de wendbaarheid niet juist verminderd?

Leuk idee. maar ik ga al met een sloep van mijn werkgever, een van de hoofdsponsors. Veel plezier!

Medisch verantwoorde snoepjes zijn aanwezig.
Al het andere neem jezelf mee.
Koelbox aanwezig.

Op mijn 'nieuwe' motor zit ook een 12 Volt aansluiting. In de handleiding staat dat ie 80 Watt is. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het is. Er lijkt een stabilisator binnenin te zitten.
Dus: heb ik het plan om een cursus solderen 2.0 te organiseren op de boot.
Kan je een printplaat bestukken en solderen terwijl je schommelt in een boot op de Amsterdamse wateren?

De Branie is hier inmiddels aangemeerd voor worstenbroodjes en koffie. Direct naast de mast, rijkelijk gedecoreerd, captain marcmarc.

Attachments

• De Branie.jpg
    De Branie.jpg
    102,2 KB · Bekeken: 145
Ze flink geknald.

Ze was mooi gezicht om de tallships zien binnenlopen.

Zaterdag dagvaart op een na vol. Zondag zit helemaal vol.
Zaterdag avondvaart is nog pek.
Vrijdag dagvaart is nog plek (Senso is van de partij)
Vrijdag avondvaart is nog plek.

Ik ook op de DL, maar wel mijn schedel verbrand.

Back