Meeting tijdens sail 2015 Amsterdam

Op het water is inderdaad een totaal andere ervaring. Maar het geldt ook aan de kant... De fysieke ervaring is echt iets anders dan een foto of filmpje. Daarnaast schiet iedereen dezelfde plaatjes met zijn smartphone, waardoor ik denk: Mooi zo, dan hoef ik het niet meer te doen.

vrijgdag 13:00-17:00 zijn nog vier plekken open

Vriidagavond wil niet echt lukken.
Kan @Acheloesje zich bij even melden om te verplaatsen naar de middag of naar de zaterdag ?

zaterdag 13:00 17:00 is nog een plek ober.

Zaterdag 19:00-23:50 is ook nog een plek open.

Hier heb ik gisteren mee gevaren, (ook 2 jaar als kapitein mee gevaren trouwens) heb jullie niet gevonden helaas... misschien vanavond !

Attachments

• tsjerkhiddes01_1.jpg
    tsjerkhiddes01_1.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 135
helaas mag je geen drone opnames maken.. daar word streng op toe gezien, en bij horen zegggen zijn er al een stuk of 15 in beslag genomen.. ik heb zelf de phantom 3 professional, en maak regelmatig filmpjes, waar ik dan weer mijn eigen tracks onderzet...
zoals deze..een van de grootste cruisse schepen die de haven van ijmuiden verlaat

Last edited by a moderator:
Sail 2015 zit er op. Ik heb mogen genieten van drie leden van dit forum die zijn mee gevaren. Wat een interessante mensen!
Mijn dank aan de moderator om het te doen toe gestaan te hebben worden doen maken ;-)
Wellicht kunnen we in de toekomst een vaart maken in de Amsterdamse grachten met allemaal SF leden. Voor de gezelligheid en uitwisseling.

Ik ook op de DL, maar wel mijn schedel verbrand.

foto's? filmpjes?

Van verbrande schedels??? :D

Hier heb ik gisteren mee gevaren, (ook 2 jaar als kapitein mee gevaren trouwens) heb jullie niet gevonden helaas... misschien vanavond !

Knap Man-T!

cool :)
En verplaatst naar "uitgaantips"

Je bedoelt "uitgaan-s-tips"? ;)

Djiezes... ben weer aan het procrasitneren... :walker:

Cheers,
Exo. :mega:

Een baaldag heb ik vandaag ook
Na 6 vaarten van alsmaar opletten op ieder moment voor uren lang en compleet gaar.

De avondse terugweg op vrijdag (na het vuurwerk) spande de kroon tussen de velen gekken die vol gas terug voeren en enorme hekgolven maakte die ik enkel kon voorblijven door vol gas te geven, erin te draaien met de neus om ze te pareren of op tijd van ze weg te varen.

Zeker een dozijn keer pal achter de boosdoeners de boeg er in gedraaid op een haar te rammen. Express om een signaal af te geven naar die patsers met hun dure luxe boten. Niet heus natuurlijk, maar voor hun gevoel nogal bedreigend. Ik moest immers die grote golven in draaien of anders een kuub aan water via de achterkant naar binnen krijgen.

Och, we hebben het allemaal overleeft door spectucalair optreden van de schipper ;-) en de jongste van 6 jaar met zwemvest viel gewoon in slaap tijdens de nogal bumperige acties.

Het vuurwerk op de zaterdag was vanaf het water een heus spectakel. Een aparte ervaring.
We zijn een uur langer blijven liggen om alle snelheidsduivels de kans te geven weg te komen zonder ons. We hadden vervolgens een relatieve rustige terugtocht. Behalve de oversteek op het IJ vanaf de noordkant naar de centrumkant. Schepen, bootjes en snelheidsduivels van alle kanten met vaak ook nog eens slechte verlichting. Overal tussen door proberen te laveren met vol gas omdat het de enige optie is.

Verder ben ik normaal gesproken een heel rustige vaarder 8)

En we hebben heel veel plezier gehad.

Laatst gewijzigd:
Back