Midi-DCB converter. Supergoedkoop

75 euro plus de banktransfer kosten van een paar euro.

Ja werkt prima dat ding. het enige waar ie moeite meeheeft is als je op de MPC de noterepeat functie gebruikt
in combinatie met 1 note. Je zou dan een constante trigger moeten horen, maar er vallen wat noten weg.
Gebruik je echter 2 of meerdere noten dan is er niks aan het handje. Ik raad deze aan als je een converter wil kopen!

Maar ik had begrepen van 2 forumleden dat ze geen contact kregen met dat bedrijfje. Dus ik denk dat de persoon ziek is
of wat dan ook. Ik kreeg ik zelfs in het weekend een reactie. Ik denk ook dat bedrijf maar 1 persoon is. Pakje en handleding zagen er prima uit. Apparaat zelf ook.

ok, bedankt :)

maar als het apparaat 6 stemmig is , dan kun je toch ook gewoon 6 stemmen tegelijk
laten afspelen?

ja je kan alle 6 de stemmen tegelijkertijd spelen.

opmerking: dat chd elektoservis bedrijfje bestaat volgens mij niet meer. ik heb 3 maanden geleden een cv converter besteld, betaald, maar het ding is nooit aangekomen. de maker / eigenaar genaamd Jan David, reageert niet eens meer op e-mails.

mijn eerste ervaring met dit bedrijf (de dcb converter) was prima, maar nu heb ik dus 88 euro door de plee gespoeld mbt de cv converter: ik zie dat ding niet meer aankomen... :r ;{ :stupid =(

Jes303, dat bedrijf bestaat nog wel!!!!.
Ze hebben net de website helemaal vernieuws, zie http://www.chd-el.cz/

Heb jij een bankafschrift waarop staat dat het geld naar hun rekening is overgeschreven?
Ik zou er echt nogeens achteraan gaan. Anders bel je even.

Desnoods wil ik het ook nog wel even proberen.

ja ik heb een afschrift; op 25 augustus is 80,80 euro afgeschreven. hij mailde een week later dat hij het pakketje op 29 augustus was verstuurd, na 2 weken hem gemaild dat ik nog steeds niet ontvangen heb, daarop gaf-ie mij een nog een zgn. tracking nummer waar ik (natuurlijk) weinig aan had bij de tpg, toen hem nog gevraagd of hij het kon checken, hierop niks meer gehoord, toen nog een stuk of 12x (als het niet meer is) gemaild, 0 reacties... toen was z'n site opeens ook niet meer bereikbaar, dus dan krijg je zo'n onbehaaglijk gevoel he...

overigens, bedankt voor je tip! :okdan:

mmm ik krijg ook nog steeds geen contact met die mensen
jammer hoor .. want ik had graag zo'n midi 2 cv converters van ze gekocht

als iemand contact met hun krijgt... laat het effe weten

txs !!

Jo, als hij je een trackingnummer heeft gegeven, dat moet het pakje verrstuurd zijn!!!
Ik heb hier de verpakking van mijn pakketje voor me liggen en daar staan 2 streepjes codes met
nummer op en ook nog wat anderer nummers. Tevens Jan David zijn preive adres.

het postbedrijf op mijn pakket heet Ceska Posta

Neem contact met ze op via http://www.cpost.cz/postaAn/default.asp (engelstalige link) en geeft dat trackingnummer.

hey bedankt. echter de code werkt volgens mij niet echt. krijg dit bericht:

Zásilka tohoto podacího èísla není v evidenci

gekke is dat mijn code er niet in past:

RL 196149905 479 PR

gelukkig heb ik een postcode van het postkantoor waarvandaan het is verstuurd (19800)
ik heb ze nu een mailtje gestuurd, en ga ze maandag bellen:

http://www.cpost.cz/postaAn/sluzbyonl/detail.asp?objID=762

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door jes303
hey bedankt. echter de code werkt volgens mij niet echt. krijg dit bericht:

Zásilka tohoto podacího èísla není v evidenci

:D

Die van mij is RL202928120

en ik krijg de melding:

Nekorektne vyplnene cislo baliku! (en dan nog wat treepjes, trema's, etc erop)

Misschien moet je die laatste drie cijfers en letters verwijderen van jou nummer?

Er staat bij mij ook nog op RB 20292812 0 CZ

Misshien is er wel een online woordenboek die tjechies naar nederlands kan vertalen.

tja die code past dus niet; of hij is te kort als ik 479 weglaat of te lang als ik hem toevoeg.
en zonder 479, met of zonder spaties, geeft hij foutmeldingn (pop alert window).

google taalhulpmiddel kan de pagina niet vertalen..

nee nog steeds niet! ik heb het idee dat die jan david zoals-ie heet, denkt dat ik een oplichter ben ofzo (of hij is het zelf!!!) en dat ik dat ding allang in huis heb en hem aan het buggen ben... . :confused:

wel heb ik een brief van tpg gekregen waarin ik een verklaring kon terugsturen dat ik het pakketje nog niet ontvangen heb. nou dat heb ik gedaan. afgelopen vrijdag gebeld en gevraagd wat de verdere gang van zaken is... nu wordt door tpg weer met het postkantoor in tsjechie opgenomen en die vervolgens weer met onze jan in tsjechie dus, die moet vervolgens ook iets ondertekenen. en dan wordt getraceerd waar het pakketje is verschwunden, enfin een lang traject te gaan dus!

ik zie het al voor me: als ik straks 90 jaar ben, al m'n synths allang door stof en vocht stuk voor stuk het loodje hebben gelegd, ik een pakketje krijg "alstublieft meneer! na 63 jaar hebben we eindelijk een pakketje voor u! veel plezier ermee!"

:frons:

hij heeft op dit moment met niemand contact lijkt het wel
dexter en ik hebben allebei geprobeerd via email contact met deze mensen te krijgen
maar nog geen enkel resultaat .. dan maar zo;n duurdere doepfer checken
( ik zoek trouwens een midi 2 cv btw .. 1 kanaal is opzich prima maar 4 is fijner)

Origineel geplaatst door MadR
hij heeft op dit moment met niemand contact lijkt het wel
dexter en ik hebben allebei geprobeerd via email contact met deze mensen te krijgen
maar nog geen enkel resultaat .. dan maar zo;n duurdere doepfer checken
( ik zoek trouwens een midi 2 cv btw .. 1 kanaal is opzich prima maar 4 is fijner)

erg vaag. ja ik ben dus inmiddels (heb de hoop opgegeven) ook weer op zoek naar een midi2cv converter! bij deze dus. moet werken met een yamaha cs-15 (dus volgens mij heet dat s-trig)...

staat een kenton pro 4 voor 400 euro bij 'aanbod'... beetje veel geld alleen...

jammer he .. ik had graag zaken met deze man gedaan maarja niet antwoorden , geen deal

en ja die kenton is niet goedkoop
ik zit er aan te denken om zo'n tb303 kloon te scoren
heb ik meteen cv.gate en din sync

maar hij zal geen trig doen denk ik

succes iig !

ze zijn er eindelijk weer ..

maar de prijzen zijn wel flink gestegen btw !

maar wel een nieuwe juno 60 converter

ziet er erg vet uit btw !

dus ...

Zit er aan te denken om ook bij die Tsjechen een juno converter te kopen.

Iemand al deze laatste versie geprobeerd?
Zijn de heren (nu wel) te vertrouwen en werkt het spul goed?

gr. Tom

Ik heb de laatste versie van deze midi naar dcb ..
Kan iemand mij in kleutertjes taal uitleggen hoe deze werkt :)
Begrijp dat een hoop met changes moet .
Die manual is volgens mij in Babelfish vertaald .

Back