tikjes: m'n nek geeft latency geluid

Heb ik ook. Trouwens, als ik slik kraakt het steeds in m'n beide oren...
Ik moet dringend m'n service manual erop naslaan...

Cheers,j
Exo. :mega:

Ha, zo had ik weer wat anders... Af en toe één oor dat in 'standby' sprong en dan precies alles liet klinken als door een ringmodulator. Begon zomaar opeens... (en is na een paar maanden ook weer vanzelf weggegaan)
Probeer dát symptoom maar eens aan een huisarts uit te leggen!

Zal wel een soort oorontsteking zijn geweest, ofzo (dat slikken en kraken ook herkenbaar).
Moet ik er wel bij opmerken dat ik het menselijk hoofd niet bepaald onderhoudsvriendelijk gebouwd vind, met al die rare holten die op gekke manieren verbonden zijn.
Een service hatch was een beter idee geweest. Of een aansluitmogelijkheid voor de Kärcher...

Kunnen jullie die geluidjes niet opnemen en gebruiken in een track? :)
"Old men" of zoiets titelen.

Ook leuk: als je een hoofdtelefoon op hebt en met je mond bewegingen maakt alsof je een mondharp bespeelt, dan is het geluid ook niet op referentie niveau.
En zonder hoofdtelefoon hoef je enkel maar je hoofd een fractie te verdraaien om allerlei fase-effecten te krijgen.

Laatst gewijzigd:
ook leuk: als je een hoofdtelefoon op hebt en met je mond beweginen maakt alsof je een mondharp bespeelt, dan is het geluid ook niet op referentie niveau.
En zonder hoofdtelefoon hoef je enkel maar je hoofd een fractie te verdaaien om allerlei fase0effecten te krijgen.

we hadden het over tikjes , niet getiktheid... :-)
voor we het weten leggen we de algehele geestestoestand langs de refentieniveau lat:D

te tikken :-)

Back