Waldorf MicroWave I programming manual

bikkel

Everything is on the One
Ik zoek de programming manual van de MicroWave die ik heb gekocht, ik heb alleen de andere 2 er bij gekregen.

Heeft iemand hem nog in .pdf, een kopietje of het origineel voor me? Het blijft toch allemaal net ff iets te wazig met de Performance manual.

Ik zou ook graag willen weten hoe ik de ringmod aan zet bij de 2.0 versie.

Hey, ik heb hierover met Waldorf gemaild, en een pdfje kan kennelijk niet, het systeem waarmee de manual getikt is zou kennelijk te oud zijn om het fatsoenlijk om te zetten...
Wel hebben ze nog een stapel manuals liggen die je kunt kopen. Je krijgt er dan ook de 2.0 addendum bij.
Ik wist niet eens dat er ringmod opzat trouwens (maar ik heb dus ook alleen de performance manual :D)

En als Transistor meer weet over de programming manual hoor ik dat ook graag ;)

Ik heb Waldorf gemailed en geen antwoord gekregen (een week of 2 geleden). Ik zou natuurlijk het liefste de originele manual hebben. Van wat ik op het internet heb gelezen moet hij erg goed zijn, ik zie ook nooit echt mensen met vragen.

Het is ook erg typisch dat mijn sounddiver adaptie maar 1 waveform kan selecteren voor de 2 osc's, terwijl ik via het front panel wel per osc een aparte waveform kan selecteren.

De ringmod zit onder

volume / filter -> filter -> RMod amount

Maar ik merk helemaal geen reet als ik hem een positieve of negatieve waarde meegeef. En ringmod dat is zeg maar niet het subtielste effect, dus wat doe ik fout?

Hey bikkel, ik was het bijna vergeten, maar ik heb dus wel de programming manual, als copietje, ik zal daar es ff in gaan neuzen.

Ik zal je dat mailtje wat ik van Waldorf heb ff forwarden, de reden dat ik toen niet de manuals besteld heb, was dat ik geen credit card had. Misschien kunnen we ze daar zo gek krijgen dat ze ipv een performance en een programming manual, 2 keer de programming opsturen, dan hebben we er allebei één (kopietjes vind ik onoverzichtelijk).

check je pb, heb je nog even moeten teleurstellen.

Over die Rmod... ik heb even gekeken, en RMod staat voor Resonance modulator, RMod is de diepte, en het menuutje ervoor heb he RSource, de bron van de modulatie dus. Op zich ook een leuke optie ;)
Om verwarring compleet te maken heb je bij de envelopes ook nog een RMod, en dan is het weer de release modulatie :D

Helaas, volgens mij geen RingMod dus

Ik weet vrij zeker het gehoord te hebben.....de VCF / VCA / VCP chips die gebruikt hebben kunnen het ook gewoonn.

Mooi, kijk ik nog wel of die handleiding nog voor een zacht prijsje te krijgen is bij Waldorf en anders is dit voldoende!

Back