Nieuw trackje, Feedback welkom.

Best oké. De drums vind ik leuk en de mix klinkt ook lekker helder.

Dat tingelloopje waar je mee begint, zou ik op een gegeven moment wel weglaten. Nu wordt dat wel erg repetitief. En dat orgeltje vind ik niks. De sound past er niet echt lekker bij en het melodietje is niet erg sterk.

Prima trekkie, idd even een break in het loopje en daarna mag hij er wel weer in (spanningsmomentje) en het breekt het monotone een beetje.
Orgeltje is net op het randje (zou persoonlijk een ander geluid hebben genomen) maar het kan :)

Leuk :okdan:

Bedankt :) Ja met de meeste kritiek ben ik het wel eens. iets meer aandacht aan de afwisseling nog :)

Orgeltje blijft hoor ! Komt uit reaktor trouwens dus toch ook een soort van synth ;)
Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand daar minder enthousiast over is.. misschien ga ik eens voor de gein een andere sound voor dat loopje gebruiken je weet maar nooit !

Vanaf de eerste seconde heb je m'n aandacht. Heerlijk basje en lekker die droge drums, lekker loom en het geeft de track een heel prettige flow.

Ben geen fan van dat piepsynthje. En dat loopje hoeft er at mij betreft niet helemaal uit op momenten, maar je zou het wel even kunnen wegfilteren. Ik zou het ook wel gaaf vinden als de beat er in de laatste 8 maten nog weer even in zou komen, dus de boel nog eens oppeppen.

Maar dat zijn details. Sfeertje is heerlijk, beat zoals gezegd lekker loom, prima trackje :okdan:.

Dank je dokter :)

Ik heb er ook maar een clipje bij gemaakt Mijn eerste videoclip jongens !:)

Klink goed! Inderdaad misschien beter om dat melodie-loopje even beetje varieren/filteren en weglaten in een break voor iets meer spanning in de track.

Grappig deze track zit de laatste dagen regelmatig in mijn hoofd.

Ik hoop maar dat dat op een positieve manier bedoeld is :) Zo ja, vind ik het het mooiste compliment dat je me kunt geven .

Dat brassy attack synthje vind ik super.
De string mag ook wel eens een nootje attack hebben inplaats van alleen decay.
Drums mag nog een beetje fx af en toe erbij.

Hmmm ik ga dat met die strings even uitproberen. thanks!

En een galmpje op de snare af en toe misschien..

Ik hoop maar dat dat op een positieve manier bedoeld is :) Zo ja, vind ik het het mooiste compliment dat je me kunt geven .
= positief bedoeld. Ben je gaan volgen op soundcloud. Zitten goede nummers tussen.

Zal vanavond even luisteren....

Fijne sfeer! Goeie percussie, hats ofzo. Ook lekker orgeltje op 2'09! Misschien iets te vol als ik iets kritisch mag zeggen en ik zou 'm iets trager willen, procent of 6 a 8.

Back