als ik dit nou is zou doen (ik doe het niet hoor)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dus Enyo wat gaan we nu doen ???

Niet zeiken en klooien niet meer naar de grote namen hun gearlist kijken en gewoon lekker zelf freaken met je MPC ! :D
En ik wil onderhand wel eens een beatje van je horen ! :dj:

Origineel geplaatst door Furious5
@beestachtig

nee man.. je hebt vast gelijk... je draagt vast en zeker ook zo'n coole Nelly pleister op je hoofd man//

word!

hahhahahaha ja man, en dan kom ik je lek schieten in mn lowrider..

loser.. maar ik vergeef je het. ga jij maar weer lekker luisteren naar je kanker trance.. dan blijf ik tracks maken..

laterrrr

Nou nou nou nou......

Ik denk dat ik deze thread snap , het is net zoiets als :

Ik doe alles weg en koop een VCS3, een ARP2600 en een Eminent 310 Unique, zodat ik muziek kan maken als Jean Michel Jarre dat doet...

Gewoon een draaitafel naast je MPC2000xl kopen en gaan met die banaan. Als je dan ontdekt dat je iets mist, nadenken of je het wel met een MPC60 zou kunnen (desnoods leen je er eentje).

Als je de 2000xl uit je hoofd kent en er mee leert werken, wil je misschien helemaal geen 60 meer. Of juist wel... Maar dat weet je pas als je ze beide kent.

Je net nieuwe 2000xl verkopen lijkt me kapitaalvernietiging.

Re: nog 1 ding

Re: nog 1 ding

Origineel geplaatst door enyo-dog
dat is het nou, weet je waarom dde shit van dj premier zo goed is?
hij gebruikt nog steeds een mpc60 om zijn beats op te maken,
daarom is zijn shit zo vet.

Weet je waarom dj Premier zo goed is? Hij gebruikt een apparaat wat 'ie van binnenste buiten kent, door en door, al jarenlang. Die MPC 2000 gebruikt hij live omdat daar meer geheugen in zit, das live wel zo prettig. Ikzelf gebruik thuis een amiga en sinds kort live een laptop. De amiga is mijn studio sequencer, niet omdat die amiga beter is, maar omdat dat de machine is die ik door en door ken, omdat ik 'm al; jaren gebruik (let op! gebruiken is hier het sleutel woord!). Maar dat zegt nog niet dat die Amiga beter of slechter is dan een laptop. Volgens mij moet jij niet zoveel vragen stellen, maar gewoon 's muziek gaan maken, net zoals die DJ premier. Laat maar 's wat horen, dan kunnen wij je ook beter je vraag beantwoorden. Een oldschool sound moet echt wel lukken met een mpc 2000 XL, want het gaat uiteindelijk toch echt om de samples die je gebruikt en hoe je die verwerkt.

Dus post maar 's een mp3-tje van je eigen beats en een beat van die DJ premier of weet ik veel wie jouw inspireerd. Dan kunnen we allemaal wat makkelijker vergelijken en misschien wat tips geven.

eigenwijs? wat is dat ook al weer?!?

eigenwijs? wat is dat ook al weer?!?

eigenwijs bestaat niet volgens mij, ik bedoel wat is nou eigenwijs, persoonlijk vind ik eigenwijs goed, maar ja dat terzijde
(dit zeg ik niet om hier weer over te moeten bekvechten, als jullie dat willen moeten jullie je eigen draad maar openen
ik vind het zwaar oke dat een 13 jarige zichzelf realiseerd dat door jezelf beperkingen op te legen, je je creativiteit kan aanspreken, ik wou dat ik met dat op mn 13e bedacht had. het enige wat ik vervolgens als 'wijze' antwoorden lees zijn dingen waar ik van denk....:confused: what?!? en zelf bekvechten over wat/hoe hiphop is? (met of zonder pleister, waarom heeft nelly dat eigenlijk?)

na een tijdje nadenken denk ik, het zou zonde zijn van je geld om een 60 te kopen als je gewoon een 2000xl hebt staan al is het alleen al omdat je nooit gaat trugkrijgen wat ie nieuw gekost heeft en trouwens je kunt ook heel goed eigenwijs zijn op een 2000... ik denk haast wel eigenwijzer

ook al ben je 13, respect van mij! FOK DE MAATSCHAPPIJ!!!:kimono:

Re: eigenwijs? wat is dat ook al weer?!?

Re: eigenwijs? wat is dat ook al weer?!?

Origineel geplaatst door korgkonijn
(met of zonder pleister, waarom heeft nelly dat eigenlijk?)

Misschien een pleister tegen het roken.

Maar goed, ik hoop dat enyo nu druk bezig is met samplen en eens een lekkere track post op dit forum.

Origineel geplaatst door beestachtig
hahhahahaha ja man, en dan kom ik je lek schieten in mn lowrider..

loser.. maar ik vergeef je het. ga jij maar weer lekker luisteren naar je kanker trance.. dan blijf ik tracks maken..

laterrrr

Attachments

• homo1.jpg
    homo1.jpg
    24,2 KB · Bekeken: 91
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back