Bruinen zonder zon (808 funk)

:okdan:

Die vocalen zijn (op een zekere manier zeg maar) ubergrappig :D
Maar wow.. Lekkere track!! Dik in orde.. Lekker hoog boogie / funk -gehalte :okdan:

Vette track, zou wel de vocalen iets beter uitmixen - die liggen nu meer op de mix dan erin. Clipje is geweldig :dubbel::okdan::okdan:

Te gek! Niks meer aan doen.

Ja een platenmaatschappij zoeken of keihard pluggen die handel. Ik zou het iig zo draaien.

Bedankt voor de reacties, ik g nog even een HD versie uploaden.

Ga hem zoveel mogelijk pushen via sociale media en eventueel naar enkele radiostations sturen.

Vette track, zou wel de vocalen iets beter uitmixen - die liggen nu meer op de mix dan erin. Clipje is geweldig :dubbel::okdan::okdan:

De vocals hadden idd misschien wat meer delay of reverb kunnen hebben, al vind ik ze zo droog wel ok.
Het nummer is reeds gemasterd dus veranderingen zullen niet meer kunnen doorgaan.

:mexico:

Lekkere funky track, de vocalen kunnen we het over hebben :) Zou in ieder geval de muziek t.o.v. de zang iets harder inmixen. Maar de track is lekker :) coole basjes en stabjes.. tof !

"Kruidige ritmes" haha, goed zeg, lekker 4:3! Top. Ligt danig boven zwart, het video. SD bracht de boodschap zeker ook over. Missen we geen Samantha Fox-bikini??

Heerlijk basje, lekkere synths, fijne groove, beat op zich ook prima maar kan misschien wat punch gebruiken. Die vocalen, tja, ik vind het dapper dat je deze keuze hebt gemaakt. Als ik dit soort muziek zou kunnen maken (wat ik zeker niet kan, dus heel veel respect daarvoor :okdan:), dan denk ik dat ik vocals a la McGyverGear zou laten inzingen. Maar goed, dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Prima gelsaagde track en toch ook best wel vernieuwend (met de tracks op het forum als uitgangspunt).

Heel fijn nummer :D. Ben ook alleen net zo'n fan van de vocals. Heb nog eens verder geluisterd die Only Robots is ook erg leuk.

Heerlijk basje, lekkere synths, fijne groove, beat op zich ook prima maar kan misschien wat punch gebruiken. Die vocalen, tja, ik vind het dapper dat je deze keuze hebt gemaakt. Als ik dit soort muziek zou kunnen maken (wat ik zeker niet kan, dus heel veel respect daarvoor :okdan:), dan denk ik dat ik vocals a la McGyverGear zou laten inzingen. Maar goed, dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Prima gelsaagde track en toch ook best wel vernieuwend (met de tracks op het forum als uitgangspunt).

Allen bedankt voor de reacties.
Tja de vocals waren in feite niet echt een "keuze" ze kwamen echt vanzelf en dat weet je dat het wel goed zit...
Ze door iemand anders laten inzingen had inderdaad wel een optie geweest...

Back