[Track] Myth - Ethereal Voices

MdJ

Stamgast
Ik dacht ik post er maar weer eens een...

Gemaakt in 2 middagen, hij mist nog iets van een leadsound of melodie... maar die kon ik er zogauw niet meer bij bedenken.

Nog tips? Commentaar?

Download snel en makkelijk vanaf... Soundclick

Of mijn server: Rechterclick... Save As

Laatst gewijzigd:
Je moet overigens op play Hi-Fi drukken, niet download...

En niet in die 100,000th visitor popup trappen!!!!

Nog een keer proberen anders? Nu kun je alleen nog hi-fi luisteren, morgen ook downloaden...

Origineel geplaatst door 6 trak
nog 1x proberen dan... heb je trouwens geen andere locatie om hem zelf te uppen...?

Normaliter wel, maar de CSC van Ladot is down, waar ik dus mijn ftp gegevens vandaan moet toveren (deze zijn in de verhuizing naar een andere ruimte binnenshuis verloren gegaan)...

Dat kan dus nog ff duren...

Of je moet m ff op msn vangen. mennodj@hotmail.com

Ik ben hier ook niet al te populair he...

Jongens, het is geen kaas trance, maar progressive trance met techno invloeden!!!!!

Luisteren dus! ...please? Ik heb commentaar nodig van de pro's! 8>

zowel gisteren als vandaag geprobeerd, maar zowel de stream als de download doen helemaal niets voor mij...jammer, was wel benieiwd nar de nieuwe myth.....zal in de loop van de dag nog even proberen ...

Hi-fi link werkt goed en snel nu.

Ben erg benieuwd welk soft-hardware instrumenten je hiervoor het ingezet?

Fijne track.

Ik hou er echt niet van de technische kant te "bekritiseren"en ben trouwens niet de geschikte persoon hiervoor.

De opbouw en the mood is goed genoeg.

Misschien kan je later updaten met ene goede lead inderdaad. dat kan weer een heel ander "beeld"geven

Meer van dit

Take care

EF

Bedankt voor de reacties...

Ik heb er voornamelijk mijn (eindelijk goed werkende) Virus C voor gebruikt nadat ie enkele tijd in de ziekenboeg heeft gestaan. Voor de rest... Cubase SX met Halion, de V-Station en een bergje samples...

Hij is overigens ook te downloaden vanaf mijn eigen server (loginnaam weer gevonden)...

Rechterklick.... Save As

Later deze week misschien nog even een versie met lead ofzo erin...

Lekkere track. Goede opbouw/arrangement. Goede mix met drums en sounds. Ritme loopt lekker, drums klinken fris. Ik mis alleen nog 1 sound en/of melodielijn die de track gaat bepalen. Een lead. Maar dan één met een mooi apart geluid dat goed bij de sfeer van het nummer past. Dus geen standaard zaag voor kaastrance ;) Maar dit gaf je zelf ook al aan, dus eigenlijk heb je verder weinig commentaar nodig voor deze track.

Succes verder!

Ik heb nou toch wel al een STAPEL nummers van je gehoord (die allemaal niet slecht waren) maar dit vind ik anders dan de vorige nummers. Dit heeft iets dat me trekt. Waarschijnlijk door de 'techno' invloeden, de wat scherpe sounds hier en daar. Samenvattend ik vind dit een erg lekker nummer.

Eric

Begint lekker mooie pad!! Misschien al snel de eerste break. De opbouw naar alles is denk ik wel goed misschien iets te lang. Goede sfeer, alleen vind ik dit persoonlijk te langdradig. Wel mooie geluiden goede beat.

Ik vind je tracks, althans de paar die ik gehoord heb, altijd best goed. Erg gebalanceerd, zowel qua geluiden als opbouw, transparante doch stevige klank (ook de drums!), genoeg diepte, etc. Ook goed is dat alles heel erg natuurlijk klinkt.

Het lijkt alsof ik over een wijn praat, maar goed... Ik denk dat, als je je tracks nog wat aantrekkelijker kunt maken via een wat aansprekender en typisch geluid (er ontbreekt een beetje een echte lead, wat je zelf al zei) , er zeker wel een release inzit, als je dat nog niet hebt.

Succes ermee!

Back