untersfear- imaginary lover: unfinished.

laatste bump

laatste bump

Okey,

vanavond gaat het nr.tje ofline tot het helemaal af is dus mensen die het nog willen horen.........

BTW. ik vind het echt jammer dat niemand hier comments geeft...... of is work in progress te min voor jullie?
Alle comentaar is welkom, al was het maar om te zeggen dat je het flauwe zever vindt!

Origineel geplaatst door Bahamut
Ik vind het flauwe zever.

en enige redenen voor deze bevinding? denk er aan dit is enkel de eerste versie van de track's: nog geen mix e.d.

de variatie is wel erg minimaal
het is steeds dezelfde simpele beat, hetzelfde melodietje en wat vage stemmen op de achtergrond
kortom, probeer er wat meer mee te doen

compleet mee accoord daarom dat ik ook vermelde dat het de eerste track's zijn (dus zonder knippen, plakken, mixen, minimale e.q. en dynamic's)

Maar die simpele beat gaat wel blijven (beuken laat ik aan de hoerelopers) enkel wat subtiele nadrukken rond de overgangetjes (ja die overgangetjes zijn er maar worden nu pas duidelijk, nu we de structuur aan't bijschaven zijn en alles aan't mixen)

:slotje: deze thread is zinloos geworden, de worktape is weer ofline gehaald tot hij af is.

Deze newbe vind het zeer jammer dat de "ervaren" mensen op dit forum niet eens de moeite deden te luisteren of comments te leveren.

[ironiemode] gelukkig is het jullie allemaal wel van de eerste keer en zonder hulp gelukt, nietwaar[/ironiemode]

gegroet, nIQ

Jij moet binnenkort optreden in Dendermonde, hé? Ik zou graag wel eens wat van je horen ... wees gerust, ik ben ook een newbie :)

ik vind het ook kut dat niemand meer reageert op tracks tegenwoordig. alleen maar op die van bekenden.

maar dit is mijn reden om niet naar je track te luisteren:
nog niet afgewerkt.

ik luister niet naar dingen die nog niet af zijn. hoe kan ik dan kritiek leveren?
dan krijg je dat soort excuses zoals hierboven... "ja dat komt omdat het nog niet af is" "er moet nog in geknipt worden" of "de ruwe kantjes moeten er nog af dus let niet op bla bla bla"
dat zijn gewoon slechte excuses in mijn ogen. pas als je een track helemaal af hebt en je bent er trots op dan ga ik luisteren en opbouwende kritiek leveren.
want ik ga niet andermans tracks af zitten maken.

Origineel geplaatst door cyan_circle

dan krijg je dat soort excuses zoals hierboven... "ja dat komt omdat het nog niet af is" "er moet nog in geknipt worden" of "de ruwe kantjes moeten er nog af dus let niet op bla bla bla"
dat zijn gewoon slechte excuses in mijn ogen. pas als je een track helemaal af hebt en je bent er trots op dan ga ik luisteren en opbouwende kritiek leveren.

dat jij je redenen hebt om niet naar de track te luisteren çava.
Maar ik kan je verzekeren dat ik niet verwacht dat iemand mijn track afwerkt....... 'k denk dat er trouwens toch geen plek is voor jouw ego....

Al wat ik vroeg waren wat reakties op onze eerste probeersels. De geplaatste mix had een te laag volume van de zang omdat ik er juist een effect afgehaald had en dat vond ik dus wel het vermelden waard. Dus als jij je te goed vind om te luisteren, spaar dan ook je uitleg over excuses......

Origineel geplaatst door Peter Pikaert
Jij moet binnenkort optreden in Dendermonde, hé? Ik zou graag wel eens wat van je horen ... wees gerust, ik ben ook een newbie :)

yep.... 21 nov. in JH. zenith.....;
Kom eens iets zeggen als je er bent. Kan je miss. zeggen hoe alles live klinkt.
(hopelijk raken alle track's af tegen dan.)

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik vind het ook kut dat niemand meer reageert op tracks tegenwoordig. alleen maar op die van bekenden.

maar dit is mijn reden om niet naar je track te luisteren:

ik luister niet naar dingen die nog niet af zijn. hoe kan ik dan kritiek leveren?

Daarom vind ik dus dat er een topic geopend moet worden waar mensen hun nog niet uitgewerkte stukjes in kunnen posten.
Snippets dus.

Origineel geplaatst door dextron
Daarom vind ik dus dat er een topic geopend moet worden waar mensen hun nog niet uitgewerkte stukjes in kunnen posten.
Snippets dus.

helemaal mee eens!
dan hoef ik daar iig niet naar te kijken :D

Origineel geplaatst door dextron
Snippets dus.

2nd

Origineel geplaatst door nIQ
yep.... 21 nov. in JH. zenith.....;
Kom eens iets zeggen als je er bent. Kan je miss. zeggen hoe alles live klinkt.
(hopelijk raken alle track's af tegen dan.)

Zal ik doen. Ik ben wel van plan om ginder binnen te springen. Nog veel succes met het afwerken van je tracks.

Back