Welke artiest die niemand kent zou iedereen moeten kennen?

Origineel geplaatst door trash
major malfunction
alias maarten van der vleuten

Die mag zeker meer erkenning krijgen.

Maarten van der Vleuten is een techno-producer van de eerste generatie in Nederland. Al in 1989 worden zijn eerste housetracks op de VPRO-radio gedraaid. Hij maakt meer dan vijftig EP's en remixen voor labels als Seesaw, Djax-Up-Beats en R&S en heeft zijn eigen label Signum. Enkele namen waaronder hij werkt zijn Major Malfunction, In-Existence, Cliche, E144, Gangrene, DJ Dusk en Flux. Ondanks zijn enorme output is Van der Vleuten nooit echt bekend geworden bij het grote publiek, maar binnen de dancewereld wordt zijn pioniersrol zeker onderkend

Whoah, stiekem heb ik twee platen van die kerel : 48V phamtom power - Feel d bass en deze bizarre plaat http://www.discogs.com/release/16642 vind Nose candy echt geweldig......O.D.Shake is een leuk grapje.

Origineel geplaatst door Knaller
L'usine Icl (U-cover e.a) (idm/electronic/divers)
Telt niet, ken ik al! 8~
Maar euh, wel goed, ja.

[edit]oeps... was wel een hele ouwe, waar ik op reageerde

En euh.. Hanz... kan je een snippet van de Space Art plaatsen? Ben wel benieuwd.
[/edit]

Joe Hisaishi. Componist van ongeveer alle Kitano speelfilms en Miyazaki animatiefilms. Hij kan prima uit de voeten met zowel klassieke orkesten als met synthesizer spul. :halleluja :halleluja

Origineel geplaatst door trash
Hij deed ook dingen op r&s.
Snap niet dat die jongen zo weinig erkenning krijgt.
Eentje van het eerste uur.

48v Phantom power staan bij mij op R&S idd.
Dat hij weinig erkenning heeft komt denk ik door zijn 20 aliassen...ik wist niet dat gleu sniffin' gerald and susy de zelfde artiest was als 48v phantom power tot vandaag.
Niet dat ik ooit wat ga uitbrengen maar ik hou het wel bij 1 naampje.

Origineel geplaatst door AxiMaxi
En euh.. Hanz... kan je een snippet van de Space Art plaatsen? Ben wel benieuwd.

Natuurlijk. Het is wel moeilijk kiezen, vooral als het een korte snippet moet zijn die toch een indruk geeft.
Hierbij, van "Trip inside the Head Center / Center Head" het nummer "L'obsession d'Archibald".

Attachments

• archibald.mp3
    969,6 KB · Bekeken: 96
skup

skup

Ik ga deze thread lekker omhoog schoppen :)

Harde techstep/dubstep:

Gein (o.a. de remixers van fuckin hostile van Kemal)
goede mix sets op soundcloud.com/abelgein
Het meeste gratis te downloaden. Check de knuckle children promo mix bv

Ben Sage. Compleet onbekend maar extreem goed.
Bizar dat deze kerel niet bekender is
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=_5k2Wctm_Lc

(Die reese rond 1:11 en 1:24: kippenvel all over)

Amit (o.a. too many freedoms):

Sluggo en Bro Safari:

Ewun (bv screw up):

Spor (remix van een nummer van the Qemists maar toch):

Nero (bv something else):

Donny (wel iets bekender deze gast maar toch):

Enjoy (or not ;) )

Je hebt vast er vast wel zo een... Zo pleit ik voor Acen. Veel mensen in de scene vinden binnen het genre zijn album '75 Minutes' beter dan Prodigy's eerste album.
Wauw geniaal! bedankt voor de tip!

O, en on topic: Slagsmalsklubben en Overseer

Schup omhoog

Bandarlog uit Antwerpen kent niemand, het is een schande !

https://soundcloud.com/bandarlog/sets/on-the-couch

Wij van WC eend ...... eh, ik ben wel weg van de Poolse musicus (Bartosz Dziadosz) *Pleq (zitten ook een beetje in het zelfde straatje qua muzak) diepe ambient en IDM... verder komt er uit de Baltische staten en Wit Rusland ook goede muziek in deze stijl, voor de liefhebber dus :)

iamamiwhoami

Vergelijkbare discussies

Back