wou bijna zeggen dat t een geheel gesamplede break was ( niet waar, zie enigszins nutteloze bijlage )
maar in veel r&b van '96-'99 zoals sfp hoor je wel vaak gesample drums, periode waar hiphop en r&b veel naar elkaar toetrokken,,
zo uit een module zou ik niet weten, maar als je tijd hebt en t goed wil doen--> lo-fi sampler + kazaa/'70 plaatjes/cdtjes + best wel wat geduld
Origineel geplaatst door Deminga wou bijna zeggen dat t een geheel gesamplede break was ( niet waar, zie enigszins nutteloze bijlage )
maar in veel r&b van '96-'99 zoals sfp hoor je wel vaak gesample drums, periode waar hiphop en r&b veel naar elkaar toetrokken,,
zo uit een module zou ik niet weten, maar als je tijd hebt en t goed wil doen--> lo-fi sampler + kazaa/'70 plaatjes/cdtjes + best wel wat geduld
bijlage: bekende breaks oa gebruikt in onderstaande R&b tracks
Beyonce- crazy love
Blackstreet- joy
Fugees- killing me softly
India.arie- video
Alicia Keys- brotha
Ashanti- happy
wordt in r&b net zoveel gesampled als hiphop, dus ipv van een module gewoon uurtje diggen (waar dan ook) en wat snares en kicks isoleren
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.