N00b- Vraag over effecten

JGD

Rm1x-er
ik heb hier een keer best veel gezien over van die hele kleine hele vette effect bakjes echt 15*15cm ofzo :S, hele vette geluiden kwamen eruit, je zou ze op ebay kunnen kopen o.a, mmaar hoe heten die dingen ook alweer :D?

zou het idd kunnen dat het een gitaar fx was zoals koediman al aangaf?
zat ie in een rack, was het een desktop model, of kon je hem op de grond neerleggen?

Origineel geplaatst door JGD
...hele vette geluiden kwamen eruit...
[mierennoik modus]
er komen geen vette geluiden uit een effect apparaten (tenzij je er eerst wat in stopt) :D
[/mierennoik modus]

Re: N00b- Vraag over effecten

Origineel geplaatst door JGD
ik heb hier een keer best veel gezien over van die hele kleine hele vette effect bakjes echt 15*15cm ofzo :S, hele vette geluiden kwamen eruit, je zou ze op ebay kunnen kopen o.a, mmaar hoe heten die dingen ook alweer :D?

Alesis Ineko's?

Ineko.jpg

nope die niet.
Ik bedoel ook geen gitaarpedalen (zo'n n00b ben'k ook weer niet)

Het is een desktop, met houten kappen ofzo, zwart, aantal draaiknoppen.

nope geen korg chaos pad, die moog zal't wel zijn, ze lijken er iig wel op al was het plaatje wat ik in mijn hoofd heb niet gelijk aan dan ding maar toch wel erg in de buurt dus..:)

thx

kweet wat ie bedoeld maar ben de naam ook vergeten.. zijn geen moogerfoogers maar trekt er idd wel veel op...

waren ook verschillende soorten effecten/kleuren in en pasten allemaal in elkaar denk ik..

Re: Re: N00b- Vraag over effecten

Re: Re: N00b- Vraag over effecten

Origineel geplaatst door Yoozer
Alesis Ineko's?

Ineko.jpg

Hmm.. die dingen kosten 80 dollar nieuw zie ik... heeft iemand zo'n ding? Ik snap wel dat het geen high end apparaatje is maar dat hoeft ook nie. Ik was al blij met het effect pocessortje in mn zoom sampletrakje..

die ik bedoel waren die 'bugs'

Origineel geplaatst door koediman
aha... je bedoeld waarschijnlijk die moog effekten... die zijn vet ja, maar wel prijzig...
dit is de ring modulator.

heheh, nog een n00b hier, wat doet zo'n ringmodulator nou eigenlijk, zoiets zat volgens mij ook op me Roland EG-101 maar als ik dat aanzet komt er toch een zooi herrie uit :confused:

Origineel geplaatst door Ferdi
..als ik dat aanzet komt er toch een zooi herrie uit :confused:

:D Dan doet ie het!

Dat staat in de handleiding als je zoiets koopt. ;)

Maar zoek eens op hun website. Daar staat het vast wel op uitgelegd.
Verbaasd uzelf en leer er weer eens wat bij.

Kennis is macht en muziek maken is machtig. ;)

Back