Eurorack demo

Cornerman

Ouwe rot
Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje een kleine Eurorack met de volgende een paar modules.

- Ridrum TK09
- Pittsburg synthesizer box
- Plaque bearer
- Intllijel Audio interface II

Nu wil ik deze verder gaan uitbreiden, en veel lezen verder heb ik nog niet echt een idee waarmee ik wil gaan uitbreiden. Het idee is om een modular te maken waarmee ik tracks kan maken of delen en deze direct kan opnemen. (technco, soundscapes, experimentele dingen)

Nu zou ik graag bij iemand met een leuk systeem en meer ervaring in eurorack willen kijken en wat uitleg krijgen over de mogelijkheden van verschillende modules. Dat is voor mij vaak duidelijker dan alleen de specs en theorie.

Bij voorkeur omgeving Rotterdam, maar elders mag natuurlijk ook. Bij voorbaat dank.

Een meeting opzetten kost weer wat meer tijd en planning, iets dat ik best wil doen. Maar ik was nu meer gericht op een kortere termijn omdat ik mijn kast graag wat verder wil vullen ;)

Kan zijn dat we in Utrecht binnenkort zoiets gaan doen. Ik zal t laten weten. Misschien in december.

Tof , ik hou me aanbevolen. In de tussentijd kijk ik natuurlijk graag een keer met iemand naar zijn setup :)

je kan bij mij langskomen, ik heb 24u en maak soundscapes/ dark ambient/ noise, maar soms ook dingen met beats.
pm voor info

Hey, leuk idee! Ik heb redelijk wat Eurorack (zo'n 100 verschillende modules) staan, nog geen 10 minuten bij Rotterdam vandaan. Lijkt me leuk je alles uit te leggen! Keertje in een weekend? Misschien even PM'en om het af te spreken.

Sure! SB-SIX komt aanstaande zondag langs, als er nog meer geïnteresseerden zijn; stuur me even een PM!

Back