SoundCloud player

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Ik ben even benieuwd of er nog meer leden zijn behalve ik, die in de SoundCloud player (tracks subforum) een melding te zien krijgen "Please visit SoundCloud.com to listen to this content".

EDIT: ik heb zojuist op het SoundCloud forum ook even een bericht achtergelaten.

Laatst gewijzigd:
Nee, maar bij mij speelt hij heeeeel kort na indrukken "play" en stopt dan weer. Moet de link altijd in ander tabblad SC zelf openen (Ios & windows IE & Chrome)

Ik ben even benieuwd of er nog meer leden zijn behalve ik, die in de SoundCloud player (tracks subforum) een melding te zien krijgen "Please visit SoundCloud.com to listen to this content".
Hier werkt het ook niet; ik krijg dezelfde melding.

Zal wel weer een update van hun player zijn, wellicht nu toch alleen via een nieuwe tag mogelijk oid. Ik duik er even in!

Op mijn oudere iPad (2) laat safari de plug in totaal niet zien. Gewoon een wit stuk post.

Vraag soms om de url van SC er ook bij te posten, dan kom ik er ook...

Laatst gewijzigd:
Omgezet naar html 5. Zal nu dus wel werken op iPads, mogelijk niet in oude browsers (mogelijk ook niet in bepaalde Internet Explorer versies).
Deze player hebben we al meerdere malen getest maar doordat het geen 100% oplossing was voor alle browsers nooit live gezet. Nu de Flash player stuk is zijn we vooralsnog over naar de HTML 5 player.

Gebruikerservaringen uiteraard welkom! :)

Speelt hier prima (Firefox 41.0.2 en Safar 8.0.8 ).

Welke browser/ versie? Dit maakt namelijk alle verschil....

Heey op m'n iPad werkt het sinds vanavond gewoon! En het werkt ook! Play = luisteren!

Goed gedaan!

Eindelijk werkende player in Chrome nu. Graag deze player laten staan.

Dat was een aantal maanden geleden al het idee Ytse echter hadden we toen meerdere gebruikers waarbij de html 5 player niet wilde werken (onder andere in Internet Explorer 11 meen ik). Wellicht heeft soundcloud dat nu opgelost.

Kan iemand met IE11 hier iets meer over vertellen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back