SoundCloud player

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik weet niet of mijn starre brein dat wel aankan hoor!

Je beseft je dat Internet Explorer de langzaamste javascript engine van alle browsers heeft?

Firefox en Chrome geven je een aanzienlijk snellere browser ervaring dan IE. Het is echt het probeen waard! :)

Adobe Flash was telkens de 'schuldige' als ik problemen, zoals hier reeds beschreven, had met SC.

Correct. Deze nieuwe player gebruikt echter HTML 5 dus een nieuwe versie van flash installeren zal eventuele problemen niet meer oplossen. Er is bij Soundcloud een probleem met deze player en sommige versies van internet Explorer maar aangezien ze de flash player niet meer ondersteunen hebben we geen keuze.

Het is de html 5 player of niets. :)

Je beseft je dat Internet Explorer de langzaamste javascript engine van alle browsers heeft?

Firefox en Chrome geven je een aanzienlijk snellere browser ervaring dan IE. Het is echt het probeen waard! :)

Ik gebruik ze alle drie, de één voor dit en de ander voor dat, maar ik deel deze ervaring niet. Eerder precies omgekeerd op mijn computer. Maar goed, voordat we in een discussie raken welke browser de beste is, het is natuurlijk allemaal maar een klein ongemak. :)

Ik gebruik ze alle drie, de één voor dit en de ander voor dat, maar ik deel deze ervaring niet. Eerder precies omgekeerd op mijn computer. Maar goed, voordat we in een discussie raken welke browser de beste is, het is natuurlijk allemaal maar een klein ongemak. :)

Joh, ik weet wat je bedoelt :D. Het doet even pijn ja, maar het went snel.

Zou het mogelijk zijn om "by default" het SoundCloud URL toe te voegen aan de SoundCloud code die gerenderd wordt op de pagina?

Op die manier is het probleem wat minder, en is het gemakkelijk genoeg om toch te luisteren (vs. een andere browser gebruiken). Ik kan de huidige HTML5 player niet zien in IE11/64bit/Win8.1. Vreemd genoeg werken alle SoundCloud HTML5 player voorbeelden op hun site wel.

Mvg.

CoolRunning

Ik zou echt niet weten of het mogelijk is om geautomatiseerd tekst buiten een BB code toe te voegen. Heel eerlijk gezegd verwacht ik dat, mocht dat al mogelijk zijn, de energie die daarin gaat zitten veel meer zal zijn dan (hopelijk tijdelijk) even een andere browser voor Synthforum te gebruiken. Ik verwacht wel dat de techneuten van SoundCloud op termijn in staat zijn om de html player ook binnen IE11 aan de praat te krijgen. Volgens hun eigen gegevens zou dat al het geval zijn namelijk ;).

Kunnen er nog eens wat mensen testen in IE11? Volgens mij is het soundcloud vs IE11 probleem nu opgelost.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back