most modded 606

Imipolex

switchboard operator
Hier is 'ie dan, bijna klaar. De motorkap moet nog dicht, maar daarna kunnen we ervandoor.

Attachments

• 606-new.jpg
    606-new.jpg
    139,3 KB · Bekeken: 118
Vet! Vet! Vet!

Of is dit hetzelfde als een vrouw met drie tieten? ;)

Ziet er goed uit.Zou je meer foto,s kunnen plaatsen en mischien wat text met wat de modd,s in houden.

Origineel geplaatst door marcuuu
Ziet er goed uit.Zou je meer foto,s kunnen plaatsen en mischien wat text met wat de modd,s in houden.
graag... anders geloof ik niet dat dit een 606 is namelijk ;)

Dit ziet er echt gaaf uit man ! :P

Vertel eens iets over wat de mods inhouden, en heb je eventueel bouwschema's ? Een maatje van mij heeft HTS gedaan, en heeft ook diverse simpele analoge synths gebouwd.

We hebben een plan gesmeed om een 606 te voorzien van een low/high passfilter en mods. Hij zegt dat makkelijk te kunnen doen. Hij wil alle mods die ik aandraag met schema's en materialen zo voor me maken.

Lijkt me leuk om hem dit te laten doen, mits jij natuurlijk de schema's aandraagt.

:duivels:

Okee dan.
De mods zijn een combinatie van alles wat er op het net te vinden is daarvoor; dwz. die van waterstone uit 'the mix', van 'plutonique' bekend van de AH-mailing list, en van robin whittle (van 'devilfish'-fame) en nog zo wat...
Te weten:
Bassdrum: Tune 1/Tune 2/Decay/Initial crack/Envelope ('sweep' zeg maar)
Snare: Tune/Decay/Snap/Tom-tune/noise-level / noise on/off schakelaar (noise zit ook in de toms)
Low tom: Tune/sweep amount/sweep decay / tom on/off schakelaar/
High tom: Tune / tom on/off schakelaar.
Cymbal en Hihat: filter / ext. audio-in on/off

verder alle ins en outs naar grote jack-ins gedaan, dus alle individuele-outs en dan nog hihat externe-audio-in, bassdrum cv-in en snare ext-audio-in,
pfffh, zoiets.

Attachments

• 606-new3.jpg
    606-new3.jpg
    208 KB · Bekeken: 111
Ben bezig ook alles te documenteren, maar in principe heb ik dus wel alles op het net gevonden, inclusief schema's. Dat kunnen anderen dus ook vinden, nietwaar.

the orinal new case:

Attachments

• 606-new2.jpg
    606-new2.jpg
    280,5 KB · Bekeken: 103
Midi sync in !

Je kunt 'm dus gewoon direct aan midiclock signalen synchroniseren ? Erg handig :okdan:

ja, er zit gewoon zo'n midi>din sync interface ingebouwd... heb ik niet zelf gemaakt hoor, gewoon gekocht.

fokking vet! en nu sounds!

Simpel: laserprint op folie en een paar lagen clear acryl. Is niet echt super-krasvast maar het ziet er wel goed uit. Handig zijn in Illustrator en photoshop komt ook van pas.

Oh yes.
Mijn dank gaat ook uit naar: Het Internet, aluminium van de Hubo, een set metaalboortjes. HP voor de prints, Adobe voor de software, en Conrad voor onderdelen.

Knap werk man!
Heb hier een orginele liggen, moet ook maar eens naar de sportschool:D

Eneh, qua kosten?
ook nog te overzien, of zit je al op een bedrag waar je zowaar al een 808 voor hebt?
Ben zeer benieuwd.

Michael.

Laatst gewijzigd:
Back