(Videoclip) Schoppenheer - Wajong in Paris

SchoppenHeer

Stamgast
Luitjes,

Ik heb eindelijk weer eens een nieuwe videoclip voor het nummer Wajong in Paris.
Volgende week komt de EP Simpel vermaak op soundcloud en binnenkort is ie ook te koop op Itunes.

Ontzettend lang en hard gewerkt aan zowel de clio als het nummer. Hopelijk kunnen jullie het waarderen!
https://www.youtube.com/watch?v=PdVnZi4xL0k

Hmm, vind deze wat minder van je... :-P Geen idee wat je met de tekst wilt bewerkstelligen..

haha, veel te goed voor het synthforum dit!

is het autobiografisch? cynisch bedoeld?

Last edited by a moderator:
Nou zeg.. toffe productie ! lekker beatje, en je maakt wat los bij mensen als ik het zo lees hierboven en dat is wat mij betreft helemaal te gek.
Ik weet ook niet hoe ik de tekst op moet vatten maar dat is toch juist het mooie ? Ik hou daar wel van iig.

Goeie shit deze.. lekkere beat en leuke teksten
Alleen zou ik op dit moment toch even een andere stad uitkiezen om lekker luxueus flappen uit te geven

Alleen zou ik op dit moment toch even een andere stad uitkiezen om lekker luxueus flappen uit te geven
De timing is puur toeval neem ik aan.
Begrijp trouwens niet helemaal wat dit liedje met jonggehandicapten te maken heeft, of Parijs. Begrijp er eigenlijk helemaal niks van.

Maar het klinkt okee.

ik denk dat je ipv wajong gewoon bijstanduitkering-trekker bedoelt... Wajong is voor jong gehandicapten, die kiezen niet uit gemak voor een uitkering..

Maar mooi videoclippie.. en leuk deuntje verder.. :)

Muzikaal erg leuk, tekstueel...

Muzikaal erg leuk, tekstueel...

ik vind het zeer knap, mooi en prof geproduceerd!
klinkt alsof het door een duur warmte-bad gehaald is van analoge tape ofzo, buizen ook?

erg onhandig thema als je op media reuring hoopt. denk niet (cq hoop niet) dat er een media-iemand is die dit gaat promoten. wat AdDM zegt.

ik denk dat je ipv wajong gewoon bijstanduitkering-trekker bedoelt... Wajong is voor jong gehandicapten, die kiezen niet uit gemak voor een uitkering..

Beetje vreemd ja ...

Wat is dat toch met rap dat iedereen dat zo serieus neemt?
Zelf ben ik een liefhebber van het genre. En als een rapper niet serieus neemt wat hij of zij rapt, dan vraag ik mij af of je zo iemand en de muziek serieus moet nemen :-)

erg onhandig thema als je op media reuring hoopt. denk niet (cq hoop niet) dat er een media-iemand is die dit gaat promoten. wat AdDM zegt.
Ik zou zeggen: snel tekst en titel van die clip aanpassen, niemand die het merkt.

Bravo hoor. Sterke clip. Denk dat nog geen 5% op dit forum je dat na doet. :halleluja

Tekst ook wel een paar keer om moeten lachen. :okdan:

Back