Poll: Ben je tevreden met je setup?

Poll: Ben je tevreden met je setup?

• Ja ik ben tevreden! :)

Stemmen: 53 47,7%
  • Nee, ik wil nog andere gear/software voor ik tevreden ben. (etc.)

Stemmen: 58 52,3%

• Totaal aantal stemmers
    111

druid

Ouwe rot
Ik ben benieuwd wie allemaal wel en niet tevreden is met zijn/haar huidige setup.

2 mogelijk heden:

Ja ik ben tevreden met hoe ik het nu heb.

Nee ik wil nog meer/andere gear/software.

Groet'n,

Druid

Ik ben meer dan tevreden.
Het is een kleine setup, maar ik heb precies wat ik nodig heb.
Ik reken trouwens het outputboard al wel mee ;) maar die moet ik nog kopen.
Mijn bit one staat hier in een hoekje die reken ik ook niet tot mijn set-up.

Maar inderdaad. Dik tevreden. Het heeft me wel een hele zomer gekost om alles zo te krijgen maar nu heb ik ook een magnifieke setup :D.

of misschien toch nog een.... NEE!!!

-C-

tevreden? ja hoor!
kan er nog wat veranderd worden? ja hoor!

Ik heb een soort basis met daarop een aantal variaties. Zo heb ik nu een fizmo keyboard, maar zou daar graag een rack versie voor willen, had ik ooit een modular-rack, vervolgens een keys, toen een rack en een keys, toen toch alleen maar een keys, toen even geen en nu een micromodular. Het kan verkeren :) Langzaam aan gaat het wel steeds meer de goede kant op en weet ik wel wat ik wil en niet wil.

Weet je wat het is? Ik ben zeer tevreden. Kijk met zeer veel genoegen in de studio naar wat er allemaal staat.

Maar ondertussen.... Als ik bedenk wat ik eigenlijk ook nog allemaal zou willen hebben, dan komt er geen eind aan. Dus ben ik tevreden met wat ik heb, met in het achterhoofd alle dingen die er wellicht nog bijkomen. Want mijn G.A.S. (Gear Acquisition Syndrom) is maar moeilijk te genezen. ;)

Ik ben erg tevreden :)

Ik denk dat ik nu technisch gezien ongeveer alles kan wat ik zou willen. Niet dat ik er niks meer bij wil kopen, maar de harde kern ligt er en zal denk ik voorlopig zo blijven. Bijdingetjes alleen nu nog :)

Ik ben bijna tevreden ;) Als de komende bestellingen geleverd gaan worden. Nu is mijn pc wat te traag enzo.
En dan wordt het tijd om weer eens muziek te gaan maken. Het heeft een hoop tijd en geklooi gekost om tot mijn huidige setup te komen die voor mij werkt.

Maargoed kopen zal ik altijd wel blijven doen. nieuwe spullen zijn nu eenmaal leuk :D

Tevreden?

Tevreden?

Of ik tevreden ben? Jah, over de huidige setup zou je mij niet zo snel meer horen klagen. Het afgelopen jaar is er flink geïnvesteerd, waardoor je kan zeggen dat de 'basissetup' zo'n beetje wel rond is. Alles wat er nu nog bij komt is 'extra': om meer/andere/vettere geluiden te krijgen. Betekent natuurlijk niet dat er niet nog heel wat op het verlanglijstje staat :{

Erg tevreden :okdan:

Weet nu eindelijk naar wat dingen gekocht en verkocht te hebben hoe ik wil werken en daar heb ik nu alles voor wat ik nodig heb, nou ja een nog snellere cpu met dual prosessor :{ zou nog wel erg welkome zijn maar voor de rest zit ik goed:)

Oja en nog een 2de Multiface :D

Ik ben eigenlijk best tevreden, als je anderhalf jaar geleden tegen mij had gezegd dat het zo vol kwam te staan had ik je voor gek verklaard...

Maar goed ik ben de laatste tijd een beetje nieuwe gear aan het aanschaffen en oude zooi vervangen met verbeterde zooi :D.

Ik ben nooit tevreden genoeg. ik ben een verwend kind, maar goed ik wil graag uitbreiden, maar the money doesn't flow in like it has to op dit moment dus..

Een clavia (nord lead 3, modular, of G2) zou ik graag willen toevoegen aan m'n rm1x en dx7IId.

Ik ben supertevreden! Ik kan er zo goed als alles mee wat ik wens. De boel is "modulair" opgezet (om het mooie woord maar even te gebruiken) dus ik kan alles zonder veel moeite met elkaar verbinden en omleiden.
Voorlopig kan ik wel even vooruit! :)

Met oog op de toekomst: Een grotere mixer en een expansionboard voor mijn sampler zou net wat meer gebruikersgemak opleveren.

veel tevreden mensen hier zeg,,, nou ik ben bij lange na niet tevreden. Ik wil niet meer op de pc werken, zo weinig mogelijk althans, wil meer hardware. Mis gear om gemakkelijk beats te maken, er moet nog een hoop gebeuren helaas.

Dik tevree hier. 8o)

Nog even over denken wat ik voor audio recording wil gebruiken, maar verder geen wensen meer.

Ja, ik ben eigenlijk best wel tevree zo. In de nabije toekomst enkel nog wat TL Audio buizen-eq's erbij (Eq-5013 uit de Ivory serie) om de VSTi's wat op te warmen en we kunnen er helemaal tegenaan.
(owja en een paar betere compressors misschien....;) )

Ik ben nog niet tevreden want:

Ik wil nog een digitale piano (Yamaha P90 waarschijnlijk)
Ik heb geen studiomonitoren!
Ik heb nog altijd geen eigen zangmic (en dat terwijl ik zanger/gitarist ben in een rockband... maar ik krijg altijd een mic van de drummer)

Daarna ben ik wel weer even tevreden.

Qua synths ben ik erg tevreden.. hoewel ik best een eenvoudige FM-synth zou kunnen gebruiken geloof ik :L, maar ja, zo blijf ik altijd bezig denk ik (en terecht :D ). Ik heb geen behoefte meer aan een of andere VA-synth (met uitzondering van misschien een Clavia Modular G2 ooooooooit) en ook geen primaire :) behoefte meer aan een andere 'echte' analoge synth.

Ik hoop dat ik de Akai MPC1000 kan weerstaan, ben benieuwd :) Lijkt me op zich een waanzinnig ding, maar ik wil voorlopig gewoon ff vooruit mijn huidige setup. Maar als sequencer beetje OK is vrees ik dat ik 'm MOET kopen :(

Enige waar ik niet tevreden over ben zijn gebrek aan studio monitoren en een fatsoenlijke mixer, maar daar heb ik voorlopig toch even geen geld voor. Tot die tijd rommel ik gewoon lekker verder met mijn huidige setup, heb ik hartstikke veel plezier van zo!

Nee, ik ben nog niet te vreden. Er komt nu een groter mengpaneel, met een betere geluidskaart met meer I/O. Daarnaast zou ik nog een externe sampler, compressor, Herman Tepelbak II, en nog meer meuk waar je je zooi mee op kan trekken.
Maar ik ben al een end. :) Ik ben tevreden met wat ik heb. Maar mijn gewenste setup is er nog niet.

Back