Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
Re: Tevreden?
Mijn partner in crime heeft op zich wel gelijk. We zijn nu tenminste in staat om goede muziek te bakken (puts!) met hardware i.p.v. software.
Echter, bepaalde zaken kunnen nog wel iets verbeterd worden. In elk geval zijn de wat stevigere drumgeluiden nog welkom (ben daarom ook voor de AiRBase aan het sparen) en een analoge synthesizer kan ook nog wel van pas komen om het geluid van de muziek wat voller te maken.
Voor de rest: eens een kapitalist, altijd een kapitalist, dus méér, méér, méér, méér!
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Of ik tevreden ben? Jah, over de huidige setup zou je mij niet zo snel meer horen klagen. Het afgelopen jaar is er flink geïnvesteerd, waardoor je kan zeggen dat de 'basissetup' zo'n beetje wel rond is. Alles wat er nu nog bij komt is 'extra': om meer/andere/vettere geluiden te krijgen. Betekent natuurlijk niet dat er niet nog heel wat op het verlanglijstje staat![]()
Mijn partner in crime heeft op zich wel gelijk. We zijn nu tenminste in staat om goede muziek te bakken (puts!) met hardware i.p.v. software.
Echter, bepaalde zaken kunnen nog wel iets verbeterd worden. In elk geval zijn de wat stevigere drumgeluiden nog welkom (ben daarom ook voor de AiRBase aan het sparen) en een analoge synthesizer kan ook nog wel van pas komen om het geluid van de muziek wat voller te maken.
Voor de rest: eens een kapitalist, altijd een kapitalist, dus méér, méér, méér, méér!

)
.....En dan wordt het tijd om weer eens muziek te gaan maken. Het heeft een hoop tijd en geklooi gekost om tot mijn huidige setup te komen die voor mij werkt.