Poll: Ben je tevreden met je setup?

Poll: Ben je tevreden met je setup?

• Ja ik ben tevreden! :)

Stemmen: 53 47,7%
  • Nee, ik wil nog andere gear/software voor ik tevreden ben. (etc.)

Stemmen: 58 52,3%

• Totaal aantal stemmers
    111
ik ben tevreden.
(nordlead2, prophecy, alle moogerfoogers, spring king, reel echo, regelwerk, yamaha md8, dod's)
maar dat kan morgen weer over zijn!

Nope.. als de MPC1000 uitkomt eerst die scoren, dan een leuke FX bak, MPX-1 ofzo, dan nog een leuke analoge synth... M3X, MAQ-16/3, G2, Sherman2, E5000 of E64000 erbij en nog wat klein spul, wat moogerfoogers zoals hierboven ofzo.. 8o) Oh ja, Mackies monitoren zijn ook een welkome aanvulling, en als we dan toch bezig zijn nog een leuke analoge mengfabriek met genoeg subouts, auxen en noem maar op. }:|

[size=-2]Oh ja.. een leuke G5 met iets van meneer Motu erin mag ook wel onder de kerstboom staan.[/size]

Sinds ik alle shit verkocht heb en me een rs7000 heb aangeschaft ben ik dik tevreden.

Helemaal genezen van een ziekelijke gearfetisj

Bijna tevreden. Maar ik versteek niet graag kabels, zodus wil ik alles schakelbaar maken mbv switches (schakelen tussen 3 sequencers)
Ol wacht ik nog op een midi exapnder (ben waarschijnlijk bedrogen door een nederlander, want het duurt al lang), Dus alles is maar half aangesloten.
Een rackje moet ik ook nog kopen/construeren.
Tevreden? Nah!

In de poll gaf ik als antwoord : niet tevreden. Maar daarmee bedoel ik eigenlijk : ik ben wel tevreden met de potten en pannen die ik nu heb, maar..... :D

rez.

ik heb voor nee gestemt,alhoewel het niet lang meer zal duren...

In november krijg ik eindelijk m'n virusb en jp8080 (komt af van amerika)... dat te samen met de Waldorf Q,an200 en quasimidi the raven moeten voor de nodige synth power zorgen... Er is ook een midiverb IV op komst qua effecten... dus wat mis ik nog ?
een mpx100 wil ik nog (iemand te koop ?)... en heel mischien later nog een sampler ofzo... voor beats (kan makkelijk de pc en/of quasmidi the raven daar nu voor gebruiken.

Dus niet meer zo heel veel te kopen voordat ik tevreden ben (voor een tijdje) - maar voorlopig dus nog niet

:mega:

nee nog steeds niet tevreden
heb echt te veel shit .... en er zijn nog wat dingen die nog niet goed werken
me mks80 patches opslaan en editen en sysex opnemen
me mengtafel ruist en mist1 kanaal
me dp4 doet raar

nouja een engineer zouk wel willen hebben die al me studio dingen fixed
want soms flip ik echt als er iets niet doet wat het zou moeten doen

hehehehehehehe

Origineel geplaatst door MadR

me dp4 doet raar

Heej MadR,

Ik weet niet precies wat je dp4 (niet) doet, maarreh....ik heb een dp4/+ en daarvan werken 1 of 2 kanalen soms gewoon niet.....wat helpt dan : de kast openschroeven en die grote IC's goed aandrukken (denk dat ut de DSP's zijn..?).
Et voila : alles werkt weer gewoon :)
Tis maar een tip....

:smeris: sorry hardstikke offtopic, maar tis misschien wel een goeie tip voor anderen ook :smeris:

Nope, nonnie tevree; ik mis nog 1 & ander om aan de slag te kunnen...

Ben zeer tevreden. Zelfs een bezoek aan Feedback bracht daar geen verandering in. Vond een hoop nieuwe spullen niet echt super. Wel de V-synth, maar die is duur. Vond de Microkorg heel grappig. Alesis ION stond vervelend gelinked met andere apparaten dus daar heb ik niet in kunnen duiken. Maar de meeste nieuwe dingen zijn gewoon (te) duur en ik vond weinig echt revolutionair.

Wil denk ik wel Albino aanschaffen omdat die erg lekker klinkt.
Qua software gebruik ik o.a. FM7 en Sonic Syndicate Junglist en daar haal je toch ook topgeluiden uit.

Ik 'ken' mijn setup nu goed en weet wat ermee en voel me niet begrenst. Misschien wel een hi-end reverb/delay unit. aanschaffen. Maar die uit de 01v zijn bruikbaar.

Hoewel ik met mijn huidige setup al heel veel kan doen, zijn er toch nog een aantal dingen die ik zeker wil toevoegen:

Natuurlijk een stel monitors (liefts Mackie HR624),

Twee nieuwe 17" of groter beeldschermen aan mijn computer om mijn huidige 15" te vervangen

Flexor! (zie hier )

Upgrade van Cubase VST naar SX2

een paar aardige hardware modules, zoals DX200, Waldorf Pulse, Jomox Airbase, en misschien een leuke en niet al te dure analoge synth (Roland MC202/SH101/Juno106/Korg MS10)

Re: Poll: Ben je tevreden met je setup?

Origineel geplaatst door druid
Ik ben benieuwd wie allemaal wel en niet tevreden is met zijn/haar huidige setup.

2 mogelijk heden:

Ja ik ben tevreden met hoe ik het nu heb.

Nee ik wil nog meer/andere gear/software.

Groet'n,

Druid
Boxen! 3 maal raden waar ik nu mee werk...
Een leuke analoog, een groter mengpaneel (ik kom nu erg te kort)en een soft-sampler.
en,ho ja... een nieuwe koptelefoon.
Verder ben ik wel tevreden met mn setup.

Ik heb het tegenwoordig lekker naar m'n zin met m'n spulletjes, maar ik blijf wel bezig.

Ik wil meer gekke analoge synthjes, op termijn een modulaire bak, een 2de AMT8, meer kanalen, analoog of een 2de DDX, een 2de set monitoren, een beetje klein, voor een ander perspectief op m'n mix, straks een M5, misschien een A6, een stel goede compressors, buizen, opto en vca, een nieuw single cpu mobo met cpu ipv m'n dual mobo (wordt aan gewerkt), een leuke midicontroller, wat goede VST plugins of een Powercore of UAD ofzo en meer ruimte om alle zooi neer te zetten...

Dus.

Ik ben reuze tevreden, maar dat ben ik al jaren. Sinds ik de Genelec's heb:D

Neemt niet weg dat er toch regelmatig iets bijkomt en iets weggaat...
Er staat een Nord Modular G2 op m'n verlanglijstje.....

Maar ik ben nu dus dik tevreden, kheb wel 4 oude liedjes opgepoetst vandaag. Uit de ASR10 kwamen die nog...
ook een leuke bak.

Wat ik heb daar ben ik tevreden over. ER moet alleen nog wel het eea bij.

van 't weekend een mpx550 aangeschaft en daar moet nog een sampler bij en een of twee compressors. en misschien ook nog een D-two (delay unit) en 1 synth extra zit er misschien ook nog wel in maar da zal nog wel ff duren.

Voor de rest van m'n setup: zie m'n sig.

Back