Probleem memorymoog

Nee, misschien niet voor de MS reeks perse maar de SQ-1 heeft wel een gate sequencer, (die de SQ-10 weer niet heeft) meer modi, MIDI uit, glide. Dus een prima sequencer voor dat geld.

Toen ik een jaar of 15 geleden begon met synths wilde ik super graag een analoge (lees traploze) step sequencer maar deze waren vrij lastig te krijgen. (Een SQ-10 was toen toch een behoorlijke prijs voor mij) Traploos maak je toch de weirdste dingen. Al helemaal met mods op b.v. gitaar pedaaltjes.

Toen ik een jaar of 15 geleden begon met synths wilde ik super graag een analoge (lees traploze) step sequencer maar deze waren vrij lastig te krijgen. (Een SQ-10 was toen toch een behoorlijke prijs voor mij) Traploos maak je toch de weirdste dingen. Al helemaal met mods op b.v. gitaar pedaaltjes.

Wat mij wel gaaf lijkt (maar wat er denk ik niet van gaat komen) is een tweede SQ-10 erbij. Volgens mij kan je daar leuk mee experimenteren omdat die bakken elkaar natuurlijk op allerlei manieren kunnen beinvloeden, qua timing etc.

Maar goed, sorry voor het off topic reageren. Het gaat hier natuurlijk over de Memorymoog (hoeveel SQ-10's kan je daar wel niet van kopen? :dubbel:)

Ik zie nou pas dat PWM vermoedelijk in een verkeerd topic heeft gepost, en ik reageer weer op zijn post.....:D Tijd om naar bed te gaan denk ik :Z

Back