Child of arT - the Lost track

Da's lang terug zeg.. leuk weer van je te horen :)

Hoewel het niet helemaal mijn stijl is denk ik dat er wel wat geluiden bij kunnen. De leads eisen nu een beetje alle aandacht op en zijn wel heel open en bloot.
Sounds klinken wel goed maar staan een beetje op zich zelf denk ik. Mix is wel oke :)

Hypnotizing! (of had ik dat weleens eerder getypt?)

En idd zoals MacGyverGear typt, misschien kan er nog meer bij?

nu heb ik hem voor de derde keer opgezet en telkens vergeet ik te luisteren :o:

En toch heb je de track geliked op Soundcloud!

Da's lang terug zeg.. leuk weer van je te horen :)

Hoewel het niet helemaal mijn stijl is denk ik dat er wel wat geluiden bij kunnen. De leads eisen nu een beetje alle aandacht op en zijn wel heel open en bloot.
Sounds klinken wel goed maar staan een beetje op zich zelf denk ik. Mix is wel oke :)

Dat je de mix goed vind doet me goed, ik heb er lang op gezeten namelijk.

Hypnotizing! (of had ik dat weleens eerder getypt?)

En idd zoals MacGyverGear typt, misschien kan er nog meer bij?

Ik betwijfel of meer ook echt een meerwaarde heeft in dit nummer.

Dat hypnotizing snap ik wel Scep. Ik tune de basdrum altijd op de leadsound zodat die samen niet atonaal klinken. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb is het als de basdrum niet goed getuned is.

En toch heb je de track geliked op Soundcloud!

Godverdomme, daar gaan we weer. Ik heb last van een hacker, dat is begonnen op facebook en ook op Soundcloud begint die hacker nummers te sharen, liken, enz.. Ik heb hem opnieuw geluisterd. Hij is niet slecht, maar ik zou hem niet liken op Soundcloud. :(

Ik betwijfel of meer ook echt een meerwaarde heeft in dit nummer.

Dat hypnotizing snap ik wel Scep. Ik tune de basdrum altijd op de leadsound zodat die samen niet atonaal klinken. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb is het als de basdrum niet goed getuned is.

Zelf tune ik ook liever mijn BD en de andere ritmes...

Ik weet niet of 'meer' een meerwaarde heeft. Het 'minimalistische' maakt jouw tracks ook best herkenbaar en is je stijl. Wel heb ik tijdens het luisteren soms het gevoel dat een akkoord of pad niet zou misstaan.. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben! :-)

Godverdomme, daar gaan we weer. Ik heb last van een hacker, dat is begonnen op facebook en ook op Soundcloud begint die hacker nummers te sharen, liken, enz.. Ik heb hem opnieuw geluisterd. Hij is niet slecht, maar ik zou hem niet liken op Soundcloud. :(

Dit klinkt als serieuze internet stalking, succes ermee.

Zelf tune ik ook liever mijn BD en de andere ritmes...

Ik weet niet of 'meer' een meerwaarde heeft. Het 'minimalistische' maakt jouw tracks ook best herkenbaar en is je stijl. Wel heb ik tijdens het luisteren soms het gevoel dat een akkoord of pad niet zou misstaan.. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben! :-)

Jullie reacties over het toevoegen van geluiden hebben me wel aan het denken gezet. Wanneer ik weer een nieuw nummer in deze stijl ga maken ga ik een bassline toevoegen, tussen de kick en lead is daar best ruimte voor denk ik.

Back