Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Heb wel eens gehoord dat je ook niet zomaar alles kan samenbouwen en daar toch wel wat knowhow bij komt kijken?

Zeer stil
Macbook ProZeer stil
![]()

Imac... geen fan.
Die van mij (begin 2013 gekocht), incl. Windows Home Premium, was 1260 euro. Inderdaad niet goedkoop, maar ik heb destijds ook naar Mac gekeken en dat was toch nog wel behoorlijk wat meer voor vergelijkbare specs. Ik heb niet echt mijn "ziel en zaligheid" in het construeren hoeven leggen, gewoon wat research wat ik bij elk apparaat/module wat ik koop doe. Het scheelt dat ik de PC's die ik gebruik voor muziek dedicated hou, ik zie dat puur als instrument daarvoor. Met mijn synths en gitaar kan ik ook het internet niet op of Photoshoppen, dus dat doe ik met deze machine ook niet. Mijn oude XP DAW is ook nog supersnel om die reden en is al 16 jaar oud. Alleen die was allesbehalve stil...Conclusie: duur ja, maar dan heb je geen zorgen meer, en hoef je niet je hele ziel en zaligheid te leggen in het
construeren van een "stille pc" EN je kunt je tijd nu besteden aan waar het om gaat: muziek maken.
Trouwens een samengestelde stille pc kan ook flink in de papieren lopen..

Ehm.. hele stille, inderdaad, en hele goeie heatpipes, maar wel degelijk fans.
Die optie werd/wordt hier categorisch weggewuifd. Beetje jammer want ze zijn gewoon stil.
Ik was vroeger ook enorm gefocussed op stille computers maar sinds ik een macpro kocht in 2009
heb ik er werkelijkwaar nog geen seconde meer aan gedacht.
Conclusie: duur ja, maar dan heb je geen zorgen meer, en hoef je niet je hele ziel en zaligheid te leggen in het
construeren van een "stille pc" EN je kunt je tijd nu besteden aan waar het om gaat: muziek maken.
Trouwens een samengestelde stille pc kan ook flink in de papieren lopen..

Ik was echt in de veronderstelling dat er geen fan in zit. Ik heb 2 imacs draaien en zijn muisstil.