RMI Keyboard Computer

Iets voor de verzamelaars.

Verwar dit ding niet met de RMI Harmonic Synthesizer, dat is echt een ultra zeldzaam en goed klinkend apparaat die minstens in de prijsklasse van een CS-80 zit.

Ah, dus eigenlijk liegt deze meneer een beetje...

Echt niet :?
Ik ken Albert persoonlijk, zit geen kwaad in die man en altijd bereid je te helpen :okdan:
Hij geeft toch netjes aan dat iets niet werkt, nou dan :stupid heb wel anders meegemaakt :engel:

Ah, dus eigenlijk liegt deze meneer een beetje...

ben t met je eens dat die mogelijkheid er is. 'een kleinigheid wellicht' - dat zou hij dan toch wel beter moeten weten. maar ook weer niet te snel oordelen.

vergelijkbaar met tom carpenter die een synthi 100 verkoopt voor een kapitaal, die alleen nog ff bedraad moet worden en een paar maanden daarvoor een vcs3 met de opmerking: perfect in orde, maar het kan dat ie raar doet, want je weet maar nooit, het s tenslotte een ems.
synthbouwertje.

wat wel zou kunnen: albert steenbergen is een orgelreparateur, dat is toch n vak apart. misschien is die rmi keyboard computer (ken t ding niet) helemaal buiten zijn scope. alhoewel...

een kleinigheid had ie zeker opgelost. zelfs als orgelman.

Als het echt kleinigheden zijn , zou ik het ( laten) fixen. Betaald zich dubbel uit
Als dat niet gebeurd, zou ikmijn vraagtekens stellen en er niet vanuit gaan dat het misschien wel eventjes te fixen is. Dan doet hij wat hij doet en dat is dan zo, meer niet
Kende dit keyboard helemaal niet

Door jou natuurlijk :-)
Ik heb helemaal geen plannen voor aanschaf hiervan, dan heb je me verkeerd begrepen
Meer grappig dat er zoiets voorbijkomt wat nog zo onbekend is...

Back