Ik heb ook een JP8080 net erbij, en niet per sè gekocht voor die super saw, ik vind het een heel intiutieve makelijke en ook wel mooie grote layout.
Heb er voor naar Hamburg gereden, maar ik rij dan ook graag met de wagen. Gekocht op ebay.de
Ik ben er blij mee, hij is nog in nagelnieuwe staat ook. Mooie klank, heb 650 e betaald en twee manual schleis banken a rato 25 euro t'stuk zaten er ook al bij. I'm a happy man.
Ivm die voltage daar zou ik me niet druk om maken, bel gewoon de technische dienst van roland eens op en je weet het. Ofwel intern hersolderen op de trafo, automatische herkenning, of adapter. So Watt?
Maar ik kan je deze info al geven MAAR IK WEET NIET of dat ook zo is voor de VS toestellen, maar het zou me verbazen van niet maar in de handleiding bij specificaties achteraan op èèn van de laatste bldz staat:
Stromversorchung:
AC 117 V, AC 230 V, AC 240 V
en ook
Stromverbrauch:
17 W (AV 117 V) , 17 W (AC 230 V), 17 W (AV 240 V)
Maar dat geeft nog weinig info of het automatisch inschakeld of er iets moet intern geswitched worden, dus Roland bellen.
Ah ja, Ik heb ook een NEDERLANDS talige - ja je hoort het goed - handleiding ervan, besteld rechtreeks bij de benelux hoofdverdeler voor 12.5 euro. Daar ik een duitse manual heb en hij bij nader inzien toch uitgebreider en een pak meer faciliteiten bied dan ik eerst verwacht had.
Het enige nadeel is maar 2 midikanalen en maar 10 stemmig,en maar 2 stereo outs. Maar imo kan dat de pret onmogelijk bederven.
Het grappige aan de bak is dat die witte toetsen ook dienst kunnen doen als keyboard indien je het ding meeneemt naar elders, heb je geen keyboard nodig.(zijn dan wel niet aanslaggevoelig, dus niet op rammen, heeft geen extra uitwerking)