[Trance] Dave-PL - Inner Beauty

Dave-PL

Ingeburgerd
Hallo,

Ik zal me gelijk maar even voorstellen, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heet David Pluym. Ik ben 16 jaar oud. Mijn grote hobby is trance muziek maken. Ik ben nog niet zo heel lang bezig, denk een half jaartje ongeveer.

Ik heb dit nummertje gemaakt, het is van een paar weken terug:

fruityloops 4.01
Acces virus rack classic
veel vst's
160 kb/s
5.08 minuten
orginele mix

sterktepunten in het nummer, naar mijn mening:

De leads en melodie

Zwaktepunten in het nummer, naar mijn mening

De beats

http://Dave-pl.myownmusic.de

Het zou fijn zijn als jullie een mening erover willen geven.

Mijn complimenten, dat je dit al na een half jaar kan. :okdan: Ik vind je nummer behoorlijk goed.

Het thema is lekker catchy. de opbouw is standaard maar past goed bij deze stijl. De afmix kan iets beter, maar dat is een kwestie van veel doen, dat komt vanzelf wel. De drums zijn inderdaad wat eentonig, maar ik vind het totaal niet storend. Dit zou je met een drumloopje erover heen wat kunnen oppeppen. De bijbehorende sounds passen lekker in de mix kwa geluidskeuze. De fx-en zijn goed.

ga zo door! :)

Welkom!

Ik vind eerlijk gezegd helemaal niets mis aan je beats... simpel maar effectief... Ik zou juist eerder van je lead melodie zeggen dat de sound ervan spannender kan...

De singende monk trouwens gebruikt voor de gimmick? :dubbel:

Vind hem gaaf...inderdaad, voorrral doorrrgaan!

klinkt goed!
Mooi gemaakt!

Ik mis in veel trance nummers altijd een overgang in toonhoogte. het blijft altijd hangen op 1 toonhoogte, basistoonhoogte.
Waarom doet iedereen dat?:) Een overgang naar een andere toonhoogte met een veranderning in geluidjes maakt voor mij een nummer altijd net wat meer, het wordt dan ook nog wat meer verhaal.

groetjes

Origineel geplaatst door Unic
klinkt goed!
Mooi gemaakt!

Ik mis in veel trance nummers altijd een overgang in toonhoogte. het blijft altijd hangen op 1 toonhoogte, basistoonhoogte.
Waarom doet iedereen dat?:) Een overgang naar een andere toonhoogte met een veranderning in geluidjes maakt voor mij een nummer altijd net wat meer, het wordt dan ook nog wat meer verhaal.

groetjes

Ik had in dit nummer er niet eens aan gedacht, maar ik zal het een onthouden.

Back