Just B - Changes

Blinx

Totally addicted to bass
Weer een nieuw nummertje gemaakt, style een happy hardcore/rave (waarschijnlijk is dit het eerste happy hardcore nummer dat geplaatst is op dit forum :D).

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hier ken je hem downloaden

Hij's leuk!

Beetje Dune stijl van vroeger toen ik zelf nog wel eens een happy hardcore nummertje maakte...

Ik mis een vocal of een sampletje om hem een beetje aan te kleden, string in het begin gaat wat te hard kwa volume
over het ritme waardoor dat wat aan kracht inboet.

Verder leuk hoor!! :)

Origineel geplaatst door Beepr
Hij's leuk!

Beetje Dune stijl van vroeger toen ik zelf nog wel eens een happy hardcore nummertje maakte...

Ik mis een vocal of een sampletje om hem een beetje aan te kleden, string in het begin gaat wat te hard kwa volume
over het ritme waardoor dat wat aan kracht inboet.

Verder leuk hoor!! :)

Vocalen heb ik wel al aan zitten denken maar, ik ben zelf niet echt uitgerust met een al te goede stem en heb ook geen zangeres ofzo.

Origineel geplaatst door 6 Trak

heppie haardkoor...?! let's call it "hakkuh trenz"... :D

:gaap:

Hmmm inderdaad een hoog dune gehalte, maar heb je ook niet het dune logo als avatar?
Ik krijg echt dat gevoel van '96 '97 bij dit nummer.
De strings geven het meer een trance sound.
Dan komt de acid geluidjes break. boem (twee drie vier) boem (twee drie vier) Boem (twee) boem (vier) boem boem boem boem en daar gaan we weer ;).
2e stukje met een leuk akkoord synthje dr in.

Je bent helaas te laat. Dit had rond '96 '97 misschien wel kunnen scoren?
Het zit wel okay in elkaar. Het verveelt niet echt.
alleen rond 4 minuten ga je iets te lang door (eigenlijk moet ik me as captain monotone stil houden hierover, maar goed ;))

na 4 minuten is de koek wel op helaas.

[barry stevens]
Vooral doojrgaan!
[/barry stevens]

-C-

Ik weet het ik loop gigantisch achter :D, maar de nummers van dune zijn en blijven in mijn ogen :{ :halleluja :dj: :okdan: oftewel super.

En dat is idd in dit nummer terug te horen, ik maak qua muziek gewoon wat ik zelf goed vind (en niet wat de top40 vind dat ik goed moet vinden ;))

Ow ja mijn avatar is idd het dune logo!

mega respeckt hiervoorjuist, odat je gewoon iets doet watjouwleuklijktvoor de fun :halleluja

nou ff terug lkomend op de track :

klinkt allemaalwel cool, niet te moeilijke en interresante edits (was eerst oko al niet :D )

de mixage kan beter, strings wat zachter, en meer hoog geven en de laag onder de 100 hertz eraf knippen

en de vlomesvande synths onderling watmeer in balans brengen en dit is goed zo dan :dj:

misschien de beat ook ietsjes omhoog halen nog (niet veel klein beetje maar hehe)

Back