• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Resolv 80a set, Novation Remote 25SL, Tapco Blend 6 (allen als nieuw)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rivomusic

Stamgast
Set Samson Resolv 80a speakers
In prima staat met originele voedingskabels en boekje. In mijn nieuwe studio is een maatje kleiner een stuk praktischer. Huilend neem ik afscheid maar deze gaan in mijn kleine ruimte nooit genoeg op hun donder krijgen. – 300 euro voor de set

Novation Remote 25SL
Werkelijk als nieuw. Weinig gebruikt en zelden uit de doos geweest. Om die reden geen gele toetsen of gebruikssporen. Super mooi ding met aftertouch en alles. Ik stap over op een D50 als master keyboard en daarmee is dit speeltje overbodig. Apparaat krijg je mee met de bijbehorende USB-kabel, installatie CD-rom en originele doos met plastic verpakking, piepschuim en al. Bummer dat er op de doos een sticker zit van 500 piek. - 100 euro

Tapco Blend6
Leuke 6-kanaals mixer uit de Tapco serie. Voor niet al te veel geld ontzettend hoogwaardige mixer. Heeft 6 kanalan (2 microfoon kanalen en 4 instrument ingangen). De microfoon kanalen zijn voorzien van schakelbare fantoomvoeding en daardoor kun je ook condensatormicrofoons aansluiten. Main out, control room, cd/tape en al. Mooi compact apparaat maar ik heb 'm al een jaar in een doos in de kast staan. - 25 euro

Van alle drie de producten voldoende info te vinden online denk ik zo...

Alles werkend te beluisteren onder het genot van een bakkie. Luisteren en ophalen in centrum Rotterdam. De Novation en de Tapco zijn eventueel ook te verzenden op kosten van de koper.

Attachments

• Resolv_5604.JPG
    Resolv_5604.JPG
    81,1 KB · Bekeken: 161
  • remote_5601.JPG
    remote_5601.JPG
    102,4 KB · Bekeken: 139
  • remote_5602.JPG
    remote_5602.JPG
    119,7 KB · Bekeken: 142
  • tapco_5595.jpg
    tapco_5595.jpg
    36,3 KB · Bekeken: 141
  • tapco_5597.jpg
    tapco_5597.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 144
Prijzen voor de Resolves en de Novation zijn overigens bespreekbaar maar wees redelijk. De Tapco is een weggeef prijsje.

Laat ik de Novation weg doen voor € 80,-

De Resolves staan bij nader inzien niet in de weg maar voor € 280,- voor de set doe ik ze alsnog van de hand.

De Tapco is interesse voor maar nog niets specifieks. Sla je slag zou ik zeggen. Verkoop 'm liever hier dan via de welbekende veilingsite.

Tapco verkocht!

Dit staat er dus nog:

Emagic MT4 USB Midi Interface - 15 euro
Novation Remote 25SL - 80 euro
Set Samson Resolv 80a speakers - 280 euro

Wie maakt me los?

Ook de MT4 gereserveerd

Blijft over mijn set Samson Resolv 80a speakers.

Ik sta open voor een ruilvoorstel van deze set tegen:
Samson Resolv 50a of het nieuwere model Resolv A5
Yamaha HS50 of het nieuwere model HS5

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niemand geïntresseerd is in een overstap naar een maatje groter?

Mijn set Samson Resolv 80a speakers tegen jouw:

Samson Resolv 50a of het nieuwere model Resolv A5 of SE5
Yamaha HS50 of het nieuwere model HS5

@mod, kunnen jullie de titel veranderen in "Samson Resolv 80a speakers te koop of te ruil"?

Juist... Mooi verhaal ter afsluiting van deze ad...

Vandaag een geïntresseerde voor koop van mijn Resolv 80a's. Daarop heb ik de Resolv's A5 die aanvankelijk in mijn woonkamer stonden naar mijn hobbykamer gebracht. Even ter vergelijking links de A5 aangesloten en rechts nog de 80a laten staan.

Ik ben me doodgeschrokken van het verschil in weergave.

De wisseltruuk naar kleinere monitoren was me vooral te doen omdat de ruimte hier vrij klein is. Maar ik heb me te weinig gerealiseerd dat het verschil in weergave met een kleinere kast enorm is.

Dus besloten de 80a's hier te houden, me geld te besparen inclusief de tranen achteraf.

De 80a's blijven hier en het setje A5's gaat weer terug naar de woonkamer!

Dus... :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back