nord modular en nieuwe osx ?? help.

Ik heb Nomad draaien op OS 10.8.5
Misschien een optie?

ps ik heb een MicroModular, maar dat maakt volgens mij niet uit..

Je kan op een mac gewoon windows zetten. Als je hem opstart kan je kiezen tussen osx en windows.
Kost dus niks en je kan met je macje de Nord gebruiken.
Succes met Bootcamp.

Virtualbox (met Extension Pack) kan prima USB doorlussen en 'n kant-en-klare XP image van www.modern.ie downloaden - veel makkelijker dan dat wordt 't niet. Gratis en helemaal legaal, dus geen vaag gedoe.

Waar gaat dit over ??? ;)

had nog n oude laptop met windows xp liggen die ik eigenlijk niet mag gebruiken.

daar heb ik even een nord editor opgezet en de patches die ik nog had + de clavia banken 1-5 opgezet en naar de modular gestuurd.
toen merkte ik meteen weer dat ik het helemaal niks vind: synth + pc. ook al kan je van alles met de moduletjes, hij bleef ook lekker stabiel, ik vind er geen reet aan met die muis.

maar de geluiden zijn top. ik zal wel eens een dag of wat kijken of ik de nord als standalone synth, te editten in het lcd scherm ook de moeite waard vind. anders gaat ie weer naar een volgend baasje.

bedankt allemaal voor de hulp. wat ik wilde is gelukt.

Om eerlijk te zijn: ik vind je meer een man voor 'n Nordlead (1 dus).
Inderdaad zonder computerschermpje erbij... ;)

helemaal waar, ik heb die switch al vaker gemaakt, maar de modular kan zo veel meer. er zitten zo veel goede sounds in.
vocoder en andere bewerking, nog net wat lekkerder piano's. enz.

ach we zien wel.

Back