wie maakt er hier "muziek" in de stijl van......

analogmaarten

ploink ploink blieb blieb
Jaren 70 Kraftwerk
Jaren 70 Jean Michel Jarre (oxygene en Equinox)
Oude Klaus Schultze
Oude Rick wakeman (tsja.....ze zijn beide al dik in de 50:D , maar ik bedoel het werk uit de jaren 70)

Trouwens, wie maakt er hier kerkorgel en analoge psychedelische synthmuziek? (zie boven)
Een hele mond vol.

Dit lijkt mij wel geinig om even te weten.

Groetens
AnalogMaarten

Ik heb wel een nummer gemaakt in Klaus Schulze invloeden.
www.smokeandnoise.com/sounds/spacedub.mp3

Maar dat was eerder toeval, ik zie geen nut om in een oude stijl te blijven hangen, om wegen te bewandelen die al bewandeld zijn, ik zal af en toe een weg kruisen maar dat is meer toeval.

JMJ, Kraftwerk, Shulze of Wakeman niet echt, maar sommige nummers van mij zijn duidelijk gebasseerd op Vangelis anno 80-86. Psychedelische muziek? Ik weet niet, maar ik heb wel eens de neiging om m'n emoties proberen te vertalen in muziek (bv oorlog en het leed dat daar bij komt kijken - klinkt zwaar :D ) of een natuurdocumentaire die ik wel echt knap vond of zo.

:doei:

Origineel geplaatst door dextron
Ik heb wel een nummer gemaakt in Klaus Schulze invloeden.
www.smokeandnoise.com/sounds/spacedub.mp3

Maar dat was eerder toeval, ik zie geen nut om in een oude stijl te blijven hangen, om wegen te bewandelen die al bewandeld zijn, ik zal af en toe een weg kruisen maar dat is meer toeval.

Nou ... voor af en toe een weg te kruisen vind ik dit toch wel aardig klinken, hoor :okdan:

:doei:

ik heb ook wel 's een nummertje gemaakt op de XP-80 met 'berlin school' invloeden
en ga 't binnenkort weer 's proberen
niet dat het ooit ook maar een beetje in de buurt komt van het echte werk

Re: wie maakt er hier "muziek" in de stijl van......

Origineel geplaatst door analogmaarten

Jaren 70 Jean Michel Jarre (oxygene en Equinox)

Yep:D Heb net een CD uit waarop Commodore 64 klassiekers zijn gecovered in de stijl van Jarre's Oxygene/Equinoxe en de eind jaren 70 stijl van Vangelis.

http://www.synthmusicdirect.com/sidol.cfm

Back