Origineel geplaatst door fuse
Zal ik maar even op een directe manier zeggen wat ik er van denk?
Een goed idee en een grote kans van slagen.
Alleen is dit het zoveelste 'laten we nummers op een CD zetten' draad en voor zover ik weet is er van al die draden nog maar 1 gelukt.
En als je van anderen afhankelijk bent komt er niets van. Dit soort 'beloftes' wordt in het algemeen toch nooit nagekomen. Misschien hard om te zeggen, maar zo werkt het dus wel.
Dus zul je alles zelf moeten doen ben ik bang. Webspace regelen, CD's laten drukken, financiele en officiele dingen regelen (met buma/stemra formulieren) en alles regelen met afspraken maken via tel/email. En als je dat nu al niet zitten dan zou ik zeggen kap d'r maar mee.
Fijn dat je eerlijk zegt wat je denkt, daar kan ik het meest mee.
Ik zie de moeilijkheid echt wel in, maar ik wil eigenlijk in eerste instantie weten of er een publiek is wat een dergelijke verzamel cd zou kopen. Als niemand hem zou kopen ga ik hem zeker niet uitbrengen.
Misschien dat ik al te hard van stapel ben gelopen wat betreft het bedenken van plan van aanpak.
Maar ik heb tot nu toe nog niets beloofd, en dat doe ik ook niet, behalve dat ik beloof dat ik deze maand in ieder geval niets beloof simpelweg omdat ik niets beloven kan. Dat daar geen misverstanden over zijn ontstaan.
Sorry als dat wel het geval is, het is allemaal alleen nog maar een idee.
Graag zou ik dit project onder mijn hoede nemen, maar ik ga eerst zelf verhuizen naar een andere provincie over 3 weken.
Sinds gisteren heb ik een huis in Zeeland en ik zal ook mijn bedrijf (meubelmakerij) in zeeland rendabel moeten zien te maken. Al met al genoeg hooi.
Maar nu ik weet dat er misschien wel behoefte is kan ik dit project misschien later als de tijden rustiger voor me zijn alsnog op pakken.
Vandaar mijn vraag of er een markt is voor klassieke synthesizer muziek.
Dank je wel voor je nuchtere visie fuse, ik begin zeker niet aan iets wat ik niet af kan maken want dat is niet mijn stijl (zeg maar)
Maar voorzichtjes polsen hoe de meningen zijn leek me wel interessant, omdat ik wél met het idee speel.
Dit betekent niet gelijk dat die cd er niet komen gaat maar ook niet dat ie er wel komen gaat.
Als er iemand is die samen met mij initiatief wil nemen zou ik dat op prijs stellen, maar ik ga eerst verhuizen daarna kom ik er op terug.
- ohja1 .. over 3 weken verhuis ik, dit betekent ook dat ik geen adsl meer heb .. dus ik ben zowiezo minder op internet te vinden tot dat ik weer een vaste lijn heb) .....dat ook nog

- ohja2 .. Mijn doel zou zijn om een album uit te brengen met daarop een tiental nummers met klassieke synthmuziek.
Als een cd niet haalbaar is, mag er van mij ook een internet versie uitkomen die je kan downloaden, maar ik weet niet hoe de mede composers daar tegen over staan natuurlijk.
Maar het medium hoeft wat mij betreft niet perse een cd te zijn. Als het album maar verspreid wordt.
Maar een CD is natuurlijk wel het gaafst! Ideeen over het te kiezen medium hoor ik ook graag.
Ik hoop iedereen voldoende geinformeerd te hebben over mijn visie mbt tot dit eventuele project.
let wel, als ik zeg dat ik er aan begin, dan is het een belofte die staat en dan ga ik er voor.
Maar zover is het nog niet.