Bass
Gepokt en gemazeld
Naar aanleiding van https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=14027 ...:
Jean Michel Jarre was degene die mij absoluut heeft aangezet tot toetsen spelen toen ik 7-8 jaar was.
Het eerste wat ik ooit kon spelen was Equinoxe 1.
Persoonlijk vind ik tot en met Revolutions eigenlijk de albums erg OK...Vooral Oxygene en Equinoxe zijn voor mij de beste.
Ik heb ook een aantal live-video's van hem en nu ik een jaartje ouder wordt, krijg ik bij sommige beelden toch wel een enigszins vreemd gevoel.
Vooral de theatrale laser-harp stukken geloof ik niet meer in...
Hoe kan een laser die niet eindigt op een sensor nou een trigger geven als hij onderbroken wordt???
Zelf ben ik in 1990 bij Paris La Defense geweest : wat een belevenis !!
Maargoed, na Revolutions vind ik het snel bergafwaarts gegaan :
Waiting For Cousteau (apart, dat wel)
Oxygene 7-13 (sfeer van de 1e Oxygene? Ik dacht het niet!)....
Allerlei Oxygene 7-13 Remix cd's...
Metamorphoses (met zang, kom op nou!)
en nu dus die loungy-achtige Geomerty of love (de laatste)
Ik hoop dat hij snel zijn brute oude analoge synths weer eens aanzet en een ouderwets Jarre organisch/analoog synth-album maakt!
Wat zijn jullie meningen en/of ervaringen van de heer Jean Michel Jarre ? www.jarre.net

Jean Michel Jarre was degene die mij absoluut heeft aangezet tot toetsen spelen toen ik 7-8 jaar was.
Het eerste wat ik ooit kon spelen was Equinoxe 1.
Persoonlijk vind ik tot en met Revolutions eigenlijk de albums erg OK...Vooral Oxygene en Equinoxe zijn voor mij de beste.
Ik heb ook een aantal live-video's van hem en nu ik een jaartje ouder wordt, krijg ik bij sommige beelden toch wel een enigszins vreemd gevoel.
Vooral de theatrale laser-harp stukken geloof ik niet meer in...
Hoe kan een laser die niet eindigt op een sensor nou een trigger geven als hij onderbroken wordt???
Zelf ben ik in 1990 bij Paris La Defense geweest : wat een belevenis !!
Maargoed, na Revolutions vind ik het snel bergafwaarts gegaan :
Waiting For Cousteau (apart, dat wel)
Oxygene 7-13 (sfeer van de 1e Oxygene? Ik dacht het niet!)....
Allerlei Oxygene 7-13 Remix cd's...
Metamorphoses (met zang, kom op nou!)
en nu dus die loungy-achtige Geomerty of love (de laatste)
Ik hoop dat hij snel zijn brute oude analoge synths weer eens aanzet en een ouderwets Jarre organisch/analoog synth-album maakt!
Wat zijn jullie meningen en/of ervaringen van de heer Jean Michel Jarre ? www.jarre.net

Laatst gewijzigd:
) zoveel verschillende klanken kwamen...
)
Daarna is het nooit meer wat geworden.