sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
En misschien wisselende klimaatomstandigheden?
Warm/ koud en hoge luchtvochtigheid, dicht bij zee etc
Warm/ koud en hoge luchtvochtigheid, dicht bij zee etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dat jullie het niet geloven. Toch is het waar. Hij liep dat omaatje bij toeval 'tegen het lijf.' Haar man was reeds 18 jaar dood en dat ding stond maar op zolder.
Oh nee: dat was een Jupiter 6! Nou ja, dat is ook niet niks.
Het enige wat kapot er aan was, was de chip van het resetcircuit en de sliders moesten gesmeerd worden.
Verzinken heeft idd wel veel veranderd.. Herinner me nog de Audi 100 en 80 modellen die rond die tijd gemaakt werden , die bleven ook vrij van roest. Dacht ook dat Audi de eerste was met verzinken.
On-topic.. als je synth er zo uit heeft hij toch minimaal in een vochtige omgeving gestaan.. of het materiaal is voordat het gespoten is niet vetvrij/schoon geweest...

Er heeft bij mijn pa tijden een Porsche gestaan die uiteindelijk best ging roesten.. Dacht dat het een 924 was.. (geen echte eigenlijk) en ook al ouder.. maar interessant dat het daar bij Audi is begonnen. 
Ook een Italiaan. De Siel Opera 6. Het was al toen ik em kocht ook en was ook defect. OkeEr heeft bij mijn pa tijden een Porsche gestaan die uiteindelijk best ging roesten.. Dacht dat het een 924 was.. (geen echte eigenlijk) en ook al ouder.. maar interessant dat het daar bij Audi is begonnen.
De Delorean is ook een mooi stukje geschiedenis. Compleet van RVS.. Zo'n cool ding..
Van alle syntjes die ik heb is er maar 1 die roest heeft.Ook een Italiaan. De Siel Opera 6. Het was al toen ik em kocht ook en was ook defect.
De andere Opera 6 die ik heb is wel puntgaaf, ook nooit klachten mee gehad..
Misschien is de conservering ook wel een factor die meespeelt in het ontstaan van klachten.