Feest, ik ben geregistreerd!:)

Brooke

Nieuwkomer
Hallo, forummers

ff wat over mijzelf, ik ben 16 jaar oud, zit in 4 havo, woon in wervershoof (vlakbij hoorn, noord-holland)
Ik zit nu voor mijn 5de jaar op keyboard les, ik heb thuis een yamaha psr 730 staan, omdat ik hier een beetje op uitgekeken ben (weinig vrijheid, zin in andere soundjes.. ik wil meer toetsen8~ ) ik wil dus een sintusseisur kopen, en zo kwam ik hier terecht..

ik zit ook in een bandje met wat vrienden, we worden gecoachd door een bekende basgitarist, Udo Pannekeet (udopannekeet.nl), we spelen nu ongeveer een jaar en we boeken al flink vooruitgang

meer bout me: http://groups.msn.com/SjoerdakaMadnezz

lator:doei:

WELKOM!
ivm met advies over je toekomstige aankoop.

je hebt de keuze:

ofwel koop je een bak vol presets die een beetje te editen zijn (saai)

ofwel koop je een analoge (of fake-analoge) synth waar je lekker aan knoppen kan draaien om je eigen sounds te maken (zeer leuk)

ofwel koop je een digitale fm synth zoals de yamaha dx7, geluiden zat, maar daarvoor moet je wel een programmeer koppie hebben. (zeer leuk maar ook zeer saai)

ofwel koop je een sampler en een midi klavier (of een sampler met ingebouwd keyboard): zo kan je eender welk geluid opnemen en bespelen (zeer leuk en oneindig veel mogelijkheden)

spreek ik nu in onduidelijke taal, exkoezeer mij dan

IMAC-hello.jpg

Komt wel !

Attachments

• starsky2.jpg
    starsky2.jpg
    7,5 KB · Bekeken: 77
je hebt de keuze:

ofwel koop je een bak vol presets die een beetje te editen zijn (saai)

ofwel koop je een analoge (of fake-analoge) synth waar je lekker aan knoppen kan draaien om je eigen sounds te maken (zeer leuk)

ofwel koop je een digitale fm synth zoals de yamaha dx7, geluiden zat, maar daarvoor moet je wel een programmeer koppie hebben. (zeer leuk maar ook zeer saai)

ofwel koop je een sampler en een midi klavier (of een sampler met ingebouwd keyboard): zo kan je eender welk geluid opnemen en bespelen (zeer leuk en oneindig veel mogelijkheden)

spreek ik nu in onduidelijke taal, exkoezeer mij dan

mjah, het is nog wel een beetje duister voor mij.. Ik nml weinig tot niks van synthesisers

oja: ik zat te denken over de yamaha s90.. heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand me iets vertellen over wat je er verder mee kan:stupid

Back