Re: Re: heeeee
Re: Re: heeeee
Origineel geplaatst door C-Code
Hee Madr;
In de eerste plaats, niks moet........ Ik luister erg veel naar bugz in the attic en heb vorig weekend nog seiji en afronaught in rotterdam in unie gezien/gehoord. Ik maak beats op mijn manier en dat doet seiji op zijn manier. Ik ben geen copycat en probeer een eigen geluid te ontwikkelen, de ene persoon zal het maf noemen de ander zal het cool vinden. Overigens heb ik hierboven al vermeld dat ik nog geen eindmix gemaakt had............ deze ga ik morgen uploaden. Luister maar eens naar aardvarck zijn tracks of die van rednose distrikt.
Als iedereen muziek zou maken die op elkaar lijkt dan word het snel saai. Ik gebruik ook geen platen als referentie......
Fela Kuti enz enz.......ik ken het en heb het op vinyl........Ik zal de komende tijd dit soort tracks blijven posten !!
alles moet !!
ik was er trouwens ook
erg oke sets van beide heren
top avond !!!
maar ik zal beter omschrijven wat ik bedoel
want je voelt je een beetje aangevallen en dat is helemaal niet nodig
( misschien was me vorige reply wel een beetje te lomp

)
teneerste het heeft niet met stijl maar met techniek te maken
het belangrijkste is dat je realiseert dat een drummer maar 2 handen en 2 voeten heeft
dus als ie op de tom en de hihat slaat .. kan ie niet op de snare slaan
en dat is precies wat ik mis in je drums
bij jou zijn het losse componenten op elkaar gestapeld
het MOET een samenspel zijn .. netzoals als het samenspel tussen beats en baslijn zeer belangrijk is voor een mooie groove
en juist als je van rednose en aardvarck houdt moet je nog maar eens goed luisteren
de kunst van goede funk is de kunst van het weg laten
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
ik begin er niet voor niks over want het is niet makelijk
ik worstel er namelijk zelf ook vaak mee daarom ook dat ik er over begin
ik hoop dat je er iets aan hebt !
veel succes
groet