[trak] Metrocross

Mogguh!!!

Bleep Bleep, beat beat, hi hat hi hat, tja............
Ik vind het een beetje een leeg dingetje:)
Ik vind dit het slechtse wat ik je ooit heb horen maken helaas.

En .6track is irri. haha

ps: heb je trouwens van dit nummer 6 Trak - Old Ideas 2.mp3 niet de hele versie, klinkt erg leuk.

groetjes

Klinkt wel okee, maar het mist nog wel wat. Beetje meer variatie ofzo? Nou kijk maar...

Arv

door de .6trak extentie kan ik 'm niet direct openen en dus ook niet luisteren
(nee ik ga 'm niet opslaan en renamen)

De drums en de bas vind ik wel lekker klinken, prima raamwerk om een nummer rond te maken.

Echter, ik mis melodieën, nu hoor je enkel wat geluidseffectjes en bliepjes. Ik denk dat het nummer mij meer zou aanspreken als er wat meer 'melodie' in zit, een lead bv of... Het gevoel bekruipt me dat die fx's erbij gehaald zijn omdat het anders wel eentonig zou worden.

Misschien klinkt dit nogal negatief maar t' is alvast goed bedoeld en uiteindelijk ook maar slechts een mening van 1 persoon.

Misschien toch nog eens herhalen dat de drums en bas echt wel goed klinken dus dat zou ik alvast behouden.

Vinnum cool!

Lekker basje (MS-20?)
Het zou alleen mischien iets meer een "thema" mogen hebben.
Wel originele klanken...

Origineel geplaatst door cyan_circle
door de .6trak extentie kan ik 'm niet direct openen en dus ook niet luisteren
(nee ik ga 'm niet opslaan en renamen)
dat hoeft ook niet... de extentie .6TRAK had net zo goed .3PM of .CYANCIRCLE kunnen heten... je hoefde hem alleen maar ff te assignen aan je player en voila!

nogmaals de reden:
sinds kort is het niet meer mogelijk om mp3's rechtstreeks van Lycos te loaden... vandaar de extentie wijziging... ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
dat hoeft ook niet... de extentie .6TRAK had net zo goed .3PM of .CYANCIRCLE kunnen heten... je hoefde hem alleen maar ff te assignen aan je player en voila!

nogmaals de reden:
sinds kort is het niet meer mogelijk om mp3's rechtstreeks van Lycos te loaden... vandaar de extentie wijziging... ;)

ah... 's proberen dan maar :)

Naar mijn sm aak: Een beetje gedateerde klank, ik hoop niet dat Reaktor uw originaliteit gaat verniet igen..8o) K vin d Wuff veel beter ! nb. ik meet u met een bepaalde standaard natuurlijk (..(

Nate, daar zit zeker wat in... mijzelfe vind ook dat het nog wat mist hoewel sommige elementen toch redelijk perfect passend zijn... het lag in de bedoeling dit een uitstapje te laten zijn naar iets anders, wellicht kan ik me beter blijven focussen op de meer abstracte creatie...?

beschouw deze versie dus als een goede doch magere schets... :)

hehe vind m best lekker klinken, gooi er dan gewoon wat vage 6 trak sounds doorheen :D

:maffia:

relaxte beat

Back