Bathmutz
Ouwe rot
Afgelopen week mijn Microkorg verbouwd. Reden dat ik dit wilde doen was gebrek aan plek (klein studiotje in de woonkamer) en dat de toetsen erg flimsy en klein zijn. Op internet wat foto's gevonden van Microkorgs die desktop gemaakt zijn. Daarna zelf een ontwerp gemaakt en afgelopen week in elkaar gebouwd, geverfd en gebeitst. Nu past het op mijn bureau, bassstation kan ik er precies onder schuiven.
Het was best eenvoudig te doen en ben blij met het resultaat. Dus leek me leuk hier te delen.
Het toetsen gedeelte zit met een connector vast aan het synth deel die je dus super makkelijk los kan halen.
Dingen die ik heb aangepast:
- Synth behuizing doormidden gezaagd
- Labels als keys, bass etc. ipv muzieksoorten als trance, hiphop etc.
- Alle groene belettering zwart gestift voor wat meer overzicht in de edit matrix.
- Leds van binnen zwart gestift voor minder felheid.
- Plastic behuizing zwart
- Knopje zwart
- Houten stand gemaakt en gebeits.
ps. Als iemand de toetsen wil hebben voor reparatie ofzo, kan ik ze voor je opsturen. Ik doe er toch niks meer mee.
Het was best eenvoudig te doen en ben blij met het resultaat. Dus leek me leuk hier te delen.
Het toetsen gedeelte zit met een connector vast aan het synth deel die je dus super makkelijk los kan halen.
Dingen die ik heb aangepast:
- Synth behuizing doormidden gezaagd
- Labels als keys, bass etc. ipv muzieksoorten als trance, hiphop etc.
- Alle groene belettering zwart gestift voor wat meer overzicht in de edit matrix.
- Leds van binnen zwart gestift voor minder felheid.
- Plastic behuizing zwart
- Knopje zwart
- Houten stand gemaakt en gebeits.
ps. Als iemand de toetsen wil hebben voor reparatie ofzo, kan ik ze voor je opsturen. Ik doe er toch niks meer mee.
Vond dat licht blauw maar lelijk. De leds in de pitch- en modwheel zijn ook uit.