keymusic ervaringen

KeesVerkerk

Ouwe rot
Vraagje
Ik heb onlangs iets besteld bij keymusic (online). Ik heb inmiddels betaald. Maar ik hoor nu een paar dagen niets. Geen bevestiging van verzending of betaling ,wel bevestiging van bestelling.
Weet iemand hoe dit normaal in zijn werk gaat?

Er komen traumas naar boven van feedback waarbij een bestelling niet leverbaar bleek en ik mijn geld niet terugkreeg.
Ik voel een nattigheid, we zullen zien.

Laatst gewijzigd:
Algemeen bij webwinkels is het meestal zo dat als je bestelt je een bevestiging van bestelling krijgt. Je schrijft het geld over. Bevestiging van betaling krijg je zelden. Als ze het geld hebben, gaan ze kort (of "kort") nadien ermee aan de slag. "vaak" krijg je dan iets van "bestelling wordt verwerkt". En als ze verzenden krijg je meestal "uw bestelling wordt verzonden".

Dit alles in algemene zin, niet specifiek op Feedback.

Soms hoor je ook niks en ligt er plots een pakketje voor je deur.

Ik zou in ieder geval nog niet panikeren, Feedback is een grote zaak en die zullen in de regel wel gewoon leveren.

In geval van twijfel gewoon even bellen is meestal het beste als je je zorgen maakt.

Zijn communicatief zeker niet de beste daar... dus wijkt niet af van mijn laatste bestelling daar. Inderdaad gewoon ff bellen als je je zorgen maakt

Is een flinke keten, straalt vertrouwen uit. Heb er al vanalles gekocht ook online. Bel ze even.

Zelf goede ervaring mee.. Bestellen en betalen + afhalen inde winkel paar dagen nadien.. + Kassier hielp zelfs doos dragen naar de koffer. Waarschijnlijk iets fout gelopen met het automatische systeem.

Gebeld, de betaling was op een of andere manier niet automatisch gekoppeld aan een logistiek systeem of iets. Dus ik moest er wel actie op ondernemen. De unit zal vandaag verstuurd worden.
Bedankt

Back