DIY Yamaha RX5 usb-Ram card (eigen samples!)

ff kleine update.
ben hier nog steeds mee bezig, hoogstwaarschijnlijk komt het er aan met een ander printplaat ontwerp (vnl. om de kosten te drukken)

Ja en nee. Nieuwe printplaat is gemaakt, maar nog niet getest
Is meer dan de helft kleiner, en goedkoper dus op te maken

Beetje een overload aan projectjes de laatste maanden
Volgende stap is ontwerp van een behuizingg, en eventueel kleine aanpassing ad print
Sorry vd vertraging ed, maar is gewoon 1 vd zoveel zaken op mijn todo list en deze is jammergnoeg low prio

Als dit lukt dan wil ik er ook graag een. Maar ik hoop dat ik hier dan ook iemand vind die m voor me wil bouwen?

Ik hou me ook aanbevolen. Nu nog druk, maar na feb duik ik er ook in.

Ik wil er ook wel 2.

En er zullen meer mensen te vinden zijn.

Rx7 heeft standaard namelijk alle geluiden die rx5 op cartridges heeft. En die cartridges zijn moeilijk te vinden dus drm kopen sommige zelfs een rx7.

Rvooh: software vind ik leuk! PB maar of vertel het hier als je ergens hulp bij kunt gebruiken.

En ik heb dus ook een RX5, voor de volledigheid.

Edit: ik begrijp het ook volkomen als 'samenwerken' meer gedoe is dan dat het wat oplevert. Knutselen op je eentje is ook leuk (vind ik zelf tenminste).

Zijn de romdumps van de originele third party 808 en 909 cartridges beschikbaar?

Opzich ziet het er niet verkeerd uit, ja het kan netter en passender. Maar als het werkt heb je een supertool. De rx5 kan best toffe dingen. Zeker met eigen samples.

Verder dacht ik dat het idee een beetje op d achtergrond was geraakt maar niet dus..

IK zou graag vernemen hoe het Sf- project verloopt. Een printje zou fantastisch zijn (ben ik niet zo'n held in) daarom ben ik al blij met die Japanner. al weet ik niet of het rendabel is om er een daar te kopen i.v.m import belasting/verzending.

Er moet idd geen jackplug of sleutelbos tegen dat printje komen... grote kans op schade van je apparaat.

Sta open voor 1 of meerdere printjes..:okdan:

Vergelijkbare discussies

Back