DIY Yamaha RX5 usb-Ram card (eigen samples!)

Doel is volledig afgewerkt product incl behuizing, ready to use.
Zullen wel wat prototype pcbs hebben voor wie per se wil zelfbouwen (smd)

Deze draad ga ik volgen! Kan mijn RX5 weer leuk nieuw leven inblazen!

Ondertussen een paar ontwerpjes gemaakt voor een behuizing in multi layer acrylaat.. maar bij nader inzien zou'k toch gaan voor een 3D print.. kostprijs daarvan valt tegenwoordig goed mee en het is een stuk minder fragiel..

Zou me graag een beetje spiegelen aan de originele cartridges, maar ik heb er geen in mijn bezit om exact op te meten. Toevallig iemand aan de Belgische kust aan het meelezen die zijn originele cartridge een weekje kan uitlenen aan mij? DX7 cartridge is ook goed.

Of iemand die zin heeft om zijn cartridge exact uit te tekenen in Sketchup.?
Ik ken 2 mensen met cartridges, maar beide zitten een beetje te veraf en alle 2 zitten hun carts "ergens" in opslag tgv een verhuis

Zal m'n zwager eens vragen. Die is wederverkoper van die 3d spullen. Maar weet niet zeker of hij dat 123 kan regelen maar wellicht iemand op het werk daar.

Wat wil je 3D scannen? doosje? Beter gewoon modelleren in CAD met schuifmaat.

Weet iemand hoe de cartridge open moet? Heb geen zin om m te slopen.

Er zit soms een schroef onder de sticker. Dat kan je voelen als in een uitsparing achter de sticker. Altans bij afstandbedieningen etc is dit vaak zo. :D Geen idee of dat hier is. Maar je zou kunnen voelen bij de sticker.

Anders gelijmd. Volgens mijn logica hoefde ze nooit open dus is er geen klik systeem bedacht.

Nagels :). Gelukt. Buitenkant reeds gemodelleerd, nu binnenkant.

Vergelijkbare discussies

Back