Ja, ik zie dit wel ergens onder een film terug. Klinkt OK, zou alleen nog iets afwisseling willen horen in de ritmiek. Dus af en toe even alleen wat lange halen, en de bass die even pas op de plaats maakt.
Tjee wat een leuk stuk. Nog net te pakken gekregen voor hij van de eerste pagina verdween
Melodisch helemaal toppie. Ik ben helemaal niet van overal maar drums onder zetten. Mag van mij zo blijven. De violen klinken wel wat hard in mijn oren. Misschien nog even naar de mix kijken, maar dat kan ook aan mijn goedkope koptelefoon liggen. De melodielijn maakt dat allemaal verder wel goed. Echt super gedaan, heel creatief
Mooi,doet me denken aan de begin scene van Rambo,eenzaam langst the road wandelend.
Zou deze muziek makkelijk kunnen plaatsen daarin en composer Jerry Goldsmith vervangen is niet iedereen gegeven.
De bass komt uit de de Mini V2 van Arturia, een paar synthgeluiden uit de Jupiter-8 van Arturia, de rest zijn sounds uit de Composer Collection van EastWest Quantum Leap. Gesequenced in Cubase.
Mooi hoor, alleen die drums vind ik wat mager vergeleken met de rest. Dat zou veel steviger mogen zijn, om er echt power aan te geven. Nu voegen ze weinig toe.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.